طراحی گرافیکی و چاپ

تقدم ذوق و تخیل بر تجربه و دانش در آفرینش هنری

سرویس ادبیات خبرنگاران: ظهور نفت و در ادامه آن مواجهه جامعه سنتی با مدرنیته و المان های پیشرفت، علاوه بر آنکه زمینه های رشد مالی را در جنوب ایران پایه ریزی کرد، بومیان منطقه را به صورت مستقیم در میان مردمی اغلب تحصیل نموده از کشورهای مترقی قرار داد. این...

8 شهریور 1402

عکس ، عجیب ترین زن جهان ؛ او درد و اضطراب را احساس نمی کند ، مکانیسم شگفت انگیزی که در بدنش کشف شد

پژوهشگران کالج دانشگاهی لندن از کشف مکانیسم شگفت انگیزی در بدن یک زن اسکاتلندی خبر داده اند که در سال 2019 تعیین شده بود هرگز درد، اضطراب یا ترس جدی را تجربه نکرده است.

6 خرداد 1402

پژو 2008 با ظاهری مجذوب کننده و باطنی متفاوت، عکس

گجت نیوز نوشت: نسخه برقی پژو 2008 فیس لیفت با تغییرات ظاهری و فنی معرفی گردید. در ادامه با جزئیات طراحی و مشخصات شاسی بلند Peugeot E-2008 Facelift آشنا می شویم.

15 اردیبهشت 1402

خبرنگاران به اجرای تئاتر نزدیک می گردد

بعد از خبرنگاران تئاتر بازی می کُند نوبتش رسیده که نگاهی هم به بروشورهای هر اپیزود بیندازیم. همراهمان باشید.

23 شهریور 1401

رونمایی از لپ تاپ Vivobook Pro 14X ایسوس با 32 گیگابایت رم

از لپ تاپ Vivobook Pro 14X که قرار است در سه ماه سوم 2022 به فروش برسد، رونمایی شد.

3 تیر 1401

چگونه مستر کارت تهیه کنیم؟

راهنمای خرید مستر کارتیکی از دغدغه های افراد برای مبادلات اقتصادی با کشورهای خارجی تبدیل ارز است، این موضوع چه برای کسانی که می خواهند سفر نمایند و چه برای کسانی که در داخل کشور هستند و احتیاج به تبادل ارزی دارند نیز وجود دارد. بسیاری از مسافران هستند...

14 خرداد 1401

خبرهایی تازه از نقشه باستان شناسی ایران

سامانه نقشه باستان شناسی کشور (تحت وب) رونمایی شد و رییس پژوهشکده باستان شناسی با اعلام نام کشورهای خارجی که همکاری مشترک باستان شناسی با ایران دارند، آخرین فرایند نقشه باستان شناسی کشور را تشریح کرد.

20 فروردین 1401

برای داشتن خواب راحت چه باید کرد؟

ممکن است خواسته یا ناخواسته خود را درگیر عاداتی نموده باشید که خواب راحت شبانه را برایتان غیرممکن نموده باشند. پس در این بخش نکات رفتاری و تغذیه ای که باعث تغییر این عادت ها و ایجاد یک خواب راحت برای شما می گردد را مرور می کنیم.

1 آذر 1400

درک زبان زنبورها، توسط محقق ایرانی ممکن شد

وب سایت تک شات: یک محقق ایرانی با طراحی سیستمی هوشمند برای کنترل کندوهای زنبور عسل پیروز به درک نحوه ارتباطات این حشرات شد.

30 آبان 1400

طراحی دکوراسیون منزل با رنگ قرمز

همه رنگ ها از بعد روانشناسی تأثیرات شگرف و خارق العاده روی انسان ها دارند .

30 آبان 1400

مرگ سرباز اماراتی در جنگ علیه یمن

امارات خاطرنشان کرد یکی از سربازانش که در جنگ علیه یمن حضور داشته در عملیات طوفان قاطع کشته شده است.

30 آبان 1400

انواع اختلال وسواس را بشناسیم، کدام بچه ها در معرض ابتلا به این اختلال قرار دارند؟

وسواس یک ایده، فکر، تصور، احساس یا حرکت مکرر یا مضر است که با نوعی احساس اجبار و ناچاری ذهنی و علاقه به مقاومت در برابر آن همراه است.

30 آبان 1400

ترکیب منحصربه فرد پورشه و امبرائر برای مشتریان خاص معرفی گردید

دو شرکت خودروسازی پورشه و هواپیماسازی امبرائر در یک همکاری مشترک، بسته لوکس خودرو و هواپیمای اختصاصی دوئت (Duet) را معرفی نموده اند که فقط در تعداد محدودی عرضه خواهد شد.

30 آبان 1400

نخستین جایزه ملی دوسالانه غزل برگزار می شود

محمدربیع احمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: حسین منزوی از برجسته ترین شاعران و ادیبان معاصر کشور است که در سرودن قالب های کلاسیک همچون غزل تبحر فراوانی داشت.

30 آبان 1400

تنظیم ژن؛ راهی برای درمان سرطان سر و گردن

آنزیمی که پژوهشگران بر آن تمرکز نموده اند، KDM4A نام دارد که می تواند بیان ژن را تنظیم کند، به خاموش کردن بعضی از ژن ها در سلول بپردازد و بعضی دیگر را فعال کند.

30 آبان 1400

نسل جدید آی مک با رنگ های متنوع ممکن است فردا رونمایی گردد

یکی از افشاکنندگان اطلاعات به نام l0vetodream به تازگی مدعی شده است که اپل ممکن است در رویداد Spring Loaded از آی مک با طراحی جدید و در رنگ های متنوع رونمایی کند. همان گونه که می دانید اپل می خواهد این رویداد را در 20 آوریل (31 فروردین) برگزار کند.

30 آبان 1400

کشف گونه ای 24 هزار ساله در سیبری

این موجود بعد از باز شدن یخ ها توانست (به طور غیرجنسی) تولیدمثل کند که بعد از گذراندن هزاران سال درحالت موسوم به کرایتوبیوسیس بود.

30 آبان 1400

مهلت ارسال به نخستین جشنواره منزوی تمدید نمی گردد

جعفر محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: در راستای گرامیداشت غزلسرای مشهور ایرانی، حسین منزوی نخستین دوسالانه غزل در استان برگزار می گردد.

30 آبان 1400

ماجرای بیسکویت 1.5 میلیون تومانی

شرق نوشت: از قدیم کنجکاوی مردم درباره شکل زندگی ازمابهتران وجود داشته است و به آن ها حسی از هیجان می دهد. جز مشاهده و یادآوری بحث های محافل خانوادگی و دوستان که شما هم قطعا شاهد بحثی پرهیجان درباره شیوه زندگی اغنیا بوده اید یا حتی با نگاه به رفتار شخص خودتان...

30 آبان 1400

رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست و خبرنگاران روزنامه خبرنگاران قزوین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید مسائل ابتدایی معیشتی خبرنگاران حل شود، گفت: رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند و نیاز...

30 آبان 1400
تعداد: (393)