کدهای سیدجلال: تراکتور بازیکن 15 میلیاردی دارد؟ جلال حسینی: نگاه به پرسپولیس اصلا ملی نبود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حسینی در صحبت های خود از تیمی لیگ برتری گفته که بازیکنانی با مبلغ 500 هزار دلار و یک میلیون دلار در اختیار دارد.به نظر شما نام این تیم چیست؟کدهایی که جلال حسینی داده، ذهن ها را سمت تراکتورسازی می برد.

کدهای سیدجلال: تراکتور بازیکن 15 میلیاردی دارد؟ جلال حسینی: نگاه به پرسپولیس اصلا ملی نبود

به گزارش خبرنگاران ،جلال حسینی در تازه ترین مصاحبه خود، از بازی ها سخت و جنگ نابرابر در لیگ برتر گرفته. او از لیگ قهرمانان آسیا حرف زده و به لیگ برتر رسیده. جلال حسینی مدعی شده برخی از بازیکنان جوان پرسپولیس- با تبدیل ریال به دلار- قراردادهایی 5 هزار دلاری دارند که با این وضعیت باید به مصاف تیم های پر هزینه بروند.

مصاحبه جلال حسینی را اینجا بخوانید:

جلال حسینی: نگاه به پرسپولیس اصلا ملی نبود

حسینی در صحبت های خود از تیمی لیگ برتری گفته که بازیکنانی با مبلغ 500 هزار دلار و یک میلیون دلار در اختیار دارد. به نظر شما نام این تیم چیست؟ جلال حسینی در واکنش به صحبت های زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی که گفته بود وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند، این حرف ها را زده و صحبت از بازیکنان گران قیمت لیگ نموده.

کدهایی که جلال حسینی داده، ذهن ها را سمت باشگاه تراکتورسازی می برد. این تیم چند بازیکن سرشناس جذب نموده که کاپیتان های اول تا سوم تیم ملی جزو آن ها هستند. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاجی صفی. وقتی تراکتورسازی برای جذب این بازیکنان اقدام کرد، رسانه ها از قرارداد هنگفت آن ها نوشتند اما حالا جلال حسینی این صحبت ها را مطرح نموده است.

کاپیتان پرسپولیس رابطه نزدیکی با شجاعی، دژاگه و البته حاجی صفی دارد. وقتی او این ادعا را مطرح نموده، حتما اطلاعات موثقی دارد یا از دوستان نزدیک اش در تراکتورسازی حرفی شنیده و به مبلغ قرارداد آن ها پی برده. نتیجه گیری اینکه در لیگ برتر بازیکن یک میلیون دلاری هم حضور دارد و این یعنی باشگاهی وجود دارد که 15 میلیارد تومان برای جذب یک بازیکن هزینه می نماید. حسینی این را گفته و حرف چند ماه قبل رسانه ها را تکرار نموده اما چون کاپیتان پرسپولیس است، صحبت هایش بیشتر سر و صدا می نماید و مورد توجه قرار می گیرد.

2

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2433

به "کدهای سیدجلال: تراکتور بازیکن 15 میلیاردی دارد؟ جلال حسینی: نگاه به پرسپولیس اصلا ملی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدهای سیدجلال: تراکتور بازیکن 15 میلیاردی دارد؟ جلال حسینی: نگاه به پرسپولیس اصلا ملی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید