پاسخ عجیب فتحی به سوال درباره مجیدی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران ، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت پرونده گومز که استقلال را با چالش بزرگی روبرو نموده بود توضیحات تازه ای داده است: در این پرونده دعوتنامه ای که برای گومز ارسال شده بود مدت، مبلغ وآپشن های قرارداد ذکر شده بود. فیفا در چنین مواردی این مسئله را قرارداد تلقی می نماید اما توانستیم در این پرونده با استفاده از وکلای خوب و برجسته و کوشش همکارانمان در باشگاه به خصوص معاونت ورزش باشگاه، دفاعیات مستندی را ارائه کنیم و 675 هزار دلار را به نفع باشگاه ذخیره کنیم.

پاسخ عجیب فتحی به سوال درباره مجیدی

وی در مورد اینکه موارد دیگری هم در باشگاه استقلال وجود داشته، گفت: خیر، این از پرونده های نادر بود که اگر اتفاق می افتاد به ضرر باشگاه می شد البته گومز 10 روز فرصت دارد که به دادگاه CAS شکایت کند که ما در این صورت هم دفاعیات خود را در این دادگاه ارائه خواهیم کرد تا پرونده به صورت کامل بسته گردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه یاری مربی به کادر فنی اضافه خواهد شد نیز توضیحاتی می دهد: در نیم فصل با هماهنگی کمیته فنی و شفر، کادر فنی استقلال را تقویت خواهیم کرد، طرفداران مطمئن باشند که در نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندانه در میدان حاضر خواهیم شد. آیا مجیدی در این قابل به استقلال می آید؟ فتحی پاسخ سیاستمدارانه ای می دهد: ما هنوز وارد مصادیق نشدیم و در هفته های آینده در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد.

در مورد اینکه شفر فهرست بازیکنان ورودی و خروجی خود را به باشگاه داده یا نه والحاجی گرو و نویمایر در باشگاه خواهند ماند یا خیر، گفت:لیست ورودی و خروجی هنوز به ما داده نشده اما تا قبل از نیم فصل این اتفاق خواهد افتاد. صحبتی در مورد ورودی و خروجی بازیکنان نداشتیم و در این مورد باید با کمیته فنی به جمع بندی برسیم.

نکته: پاسخ به بازگشت مجیدی می توانست به یک آری یا خیر ختم گردد اما فتحی از واژه مصادیق استفاده نموده که معین نیست چه کاربردی در این سوال دارد!

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2774

به "پاسخ عجیب فتحی به سوال درباره مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ عجیب فتحی به سوال درباره مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید