همایش بازی های بومی و محلی بانوان در گناوه برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اولین روز از هفته بزرگداشت زن و در ادامه برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی مادرانه، همایش بازی های بومی و محلی بانوان در ساحل شهر گناوه برگزار گردید.

همایش بازی های بومی و محلی بانوان در گناوه برگزار گردید

محمد مظفری اضافه نمود: این همایش که با استقبال خوب شهروندان گناوه ای برگزار گردید با مدیریت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز و با همکاری اداره ورزش و جوانان گناوه، شهرداری و هیئت سوارکاری و هیئت های رزمی شهرستان برگزار گردید.

وی اضافه نمود: در این همایش سوارکاران بانوی گناوه ای در حضور خیل علاقمندان به اجرای برنامه پرداخته، همچنین بانوان رزمی کار نیز به اجرای برنامه های نمایشی پرداختند.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: اجرای بازی های بومی و محلی و همچنین مسابقات طناب کشی، مچ اندازی و اجرای موسیقی محلی از دیگر برنامه های این همایش بود.

دومین جشنواره فرهنگی و اجتماعی بانوان با موضوع کارآفرینی و در جهت توانمند سازی زنان و دختران شهرستان گناوه و با تاکید بر بنامه های فرهنگی اجتماعی و برگزاری کارگاه های کار آفرینی توسط موسسه نیمدری سبز با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و با همکاری فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان گناوه در بهمن و اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4740

به "همایش بازی های بومی و محلی بانوان در گناوه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بازی های بومی و محلی بانوان در گناوه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید