طلایی: خادم ذره ای خطا نداشت، به خاطر خادم از کشتی حمایت نشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: خادم به دلیل نتایج رقابت های جهانی بوداپست کنار نرفت بلکه دلیل کناره گیری وی حمایت هایی بود که باید از کشتی می شد و در این چند سال نشد.

طلایی: خادم ذره ای خطا نداشت، به خاطر خادم از کشتی حمایت نشد

به گزارش خبرنگاران، محمد طلایی، مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مورد استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و سابقه همکاری با وی گفت: افتخار می کنم که در این چند سال در کنار رسول خادم کار کردم و باید بگویم که در این مدت جز پاکدستی، کار، کوشش و دلسوزی از وی چیز دیگری ندیدم.

محمد طلایی دارنده مدال طلای کشتی آزاد دنیا با بیان این مطلب اضافه نمود: تیم ملی کشتی آزاد نسبت به رقابت های سال گذشته پیشرفت نسبتاً خوبی داشت و فقط اگر می توانستیم یک مدال طلا کسب کنیم و یا عزت اله اکبری راهی دیدار فینال شده بود نتایج قابل قبولی بدست می آمد.

وی ادامه داد: در ادوار گذشته مسابقات دنیای نیز ما نهایتاً 3 یا 4 مدال می گرفتیم و در بوداپست نیز به اعتقاد من ما تنها یک مدال طلا کم داشتیم و اگر اشتباهات برخی از کشتی گیران نبود نتایج مطلوبی بدست می آمد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد کناره گیری رسول خادم توضیح داد: خادم به دلیل نتایج رقابت های دنیای بوداپست کنار نرفت بلکه دلیل کناره گیری وی حمایت هایی بود که باید از کشتی می شد و در این چند سال نشد و قطعاً ورزش ملی کشور نیازمند حمایت های مادی و معنوی بود و شاید به خاطر حضور خادم این حمایت ها از آن نمی شد.

طلایی در مورد انتقادهایی که از عملکرد رسول خادم در فدراسیون کشتی می گردد گفت: رسول خادم پنج سال در کشتی بود که در این مدت تیم های ما در تمامی رده های سنی به عنوان قهرمانی رسیدند و تیم های پایه ما نیز سال جاری بسیار خوب عمل کردند و همزمان قهرمان شدند. قطعا اگر مدیریت وی ناکارآمد بود این افتخارات بدست نمی آمد.

وی ادامه داد: بعضی ها می گویند رسول خادم در کشتی اتلاف هزینه نموده اما من می گویم که رسول خادم تمام این هزینه ها را برای انجام اردوهای ملی و مسابقات مختلف انجام داد و تماما این هزینه ها صرف کشتی شد حتی برای تشویق رده های سنی پایه با برگزاری یک مراسم جوایز خوبی را به آن ها اهداء کرد. اینکه یک فرد این توانمندی را دارد که می تواند به این اندازه برای کشتی کوشش کند جای قدردانی دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی جوانان توضیح داد: در این چند سال شاهد این بودم که رسول خادم صبح زود در محل کارش حاضر بود و آخرین نفر از فدراسیون خارج می شد و تمامی وقت خود را برای کشتی گذاشت اما متأسفانه برخی طوری کار را جلوه می دهند که انگار وی در این چند سال کمر به نابودی کشتی بسته بود و هیچ کاری نکرد و حتی پا را فراتر می گذارند و به وی تهمت های ناروا نیز می بندند اما اگر رسول خادم ذره ای خطا داشت در مدت حضورش در شورای شهر معین می شد، در حالی که از وی به عنوان فردی پاکدست یاد می گردد.

طلایی در مورد اینکه رسول خادم به خاطر همزمانی کارها نتوانست آن طور که باید به تیم ملی کشتی آزاد یاری کند اضافه نمود: تمرینات ما به موقع برگزار می شد و وی همیشه در اردوها حاضر بود. خادم بسیار برای آماده سازی کشتی گیران وقت گذاشت اما ما انتظارمان از این تیم جوان و بعضا بی تجربه کسب 4 مدال بیشتر نبود و در ترکیب ما نیز تنها 4 کشتی گیر سابقه مدال آوری در رقابت های دنیای را داشتند.

وی درباره اینکه تیم کشتی آزاد تمرینات باستانی انجام می داد توضیح داد: حضور کشتی گیران ما در زورخانه به دلیل بدنسازی کشتی نبود، ما در سال های گذشته نیز تمرینات زورخانه را انجام می دادیم چراکه رسول خادم معتقد بود که کشتی گیران باید با فرهنگ پهلوانی که ریشه در سنت و آیین ما دارند آشنا شوند و وی به دنبال این بود که یک قهرمان، پهلوان هم باشد و خادم تمام سعی اش در این چند سال این بود که کشتی گیران علاوه بر کشتی گرفتند در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز قهرمان باشند.

طلایی اظهار داشت: متأسفانه در این چند روز گذشته بعضی از اعضای خانواده کشتی حرمت نگه نداشتند و صحبت هایی کردند که دور از مرام پهلوانی بود. نقدها می توانست فنی باشد اما بعضی ها به دنبال تخریب بودند و این رسم بدی است که تا یک نفر نتیجه نمی گیرد تمامی زحمات و کوشش های وی نادیده گرفته گردد و فقط نیمه خالی لیوان را می بینند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2164

به "طلایی: خادم ذره ای خطا نداشت، به خاطر خادم از کشتی حمایت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلایی: خادم ذره ای خطا نداشت، به خاطر خادم از کشتی حمایت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید