سعید ملایی: از خانواده جودو عذرخواهی می کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سعید ملایی ملی پوش جودو در وزن 81- گفت: تقدیر بود که دوم شوم.

سعید ملایی: از خانواده جودو عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرنگاران، سعید ملایی ملی پوش جودو در وزن 81- پس از کسب مدال نقره بازی های آسیایی گفت: واقعیت این است که جنگیدم و کوششم را کردم و برای مسابقه برنامه داشتم اما تقدیر این بود که دوم شوم و نقره بگیریم. وی ادامه داد: ضروری است از خانواده جودو و تمام کسانی که از من حمایت کردند عذرخواهی کنم. ببخشید که نتوانستم دومین مدال جودو در بازی های آسیایی را کسب کنم. حریف در اختیارم بود و تا آخرین ثانیه های مسابقه از حریف پیش بودم اما داوران اخطار اول را بی خود به من دادند و من در سرانجام بازنده شدم. لابی قزاق ها در سرانجام فینال باعث شد به من اخطار دهند و بازنده شوم.

وی که پس از 13 سال از کسب مدال آرش میر اسماعیلی در مسابقات جهانی2017 مدال برنز گرفت گفت: عهدی با خودم داشتم که پس از المپیک ریو بی حاشیه تمرین کنم. از حاشیه ها دوری کردم و نتایج خوبی در مسابقات گرفتم . اگر کمکم نمایند می توانم دوباره اوج بگیرم و حتی در المپیک برای کسب طلا کوشش کنم و ان شاءالله مدال طلا بگیرم.

او در پاسخ به این سوال که اگر حریف قزاق در سرانجام فینال شرایط او را داشت مثل او بازنده می شد، گفت: شاید به او اخطار نمی دادند اما تقدیر این بود که ببازم. به حریف قزاق تبریک می گویم و باز هم از همه طرفدارانم و خانواده جودو عذرخواهی می کنم.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 521

به "سعید ملایی: از خانواده جودو عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید ملایی: از خانواده جودو عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید