سامانه مدیریت نشریات دانشجویی رونمایی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در راستای تسهیل ارائه خدمات، ارزیابی و نظارت مطلوب، سامانه مدیریت نشریات دانشجویی توسط معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم رونمایی شد.

سامانه مدیریت نشریات دانشجویی رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر غلامرضا غفاری در آیین رونمایی از سامانه مدیریت نشریات دانشجویی با اشاره به فعالیت بیش از 4000 نشریه دانشجویی در کشور، از این عرصه به عنوان زمینه مشارکت حداکثری دانشجویان در امور فرهنگی یاد کرد.

وی گفت: نشریات دانشجویی محل تبلور اندیشه ها، افکار، خرده فرهنگ های مختلف و سبک زندگی دانشجویی است که می تواند به مسئولان فرهنگی کشور و دانشگاه ها در شناخت جامعه دانشجویی یاری کند.

دکتر غفاری با تاکید بر نقش مثبت نشریات دانشجویی در توانمندسازی فکری دانشجویان و تربیت قدرت نقادی در آنان گفت: ایجاد سامانه مدیریت نشریات دانشجویی منبع تحقیقاتی مناسبی برای پژوهشگران است تا با روش های مانند تحلیل محتوا در خصوص نشریات دانشجویی تحقیق نمایند.

در ادامه این آیین، مهندس عسگری، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سامانه مدیریت نشریات دانشجویی امکان ارزیابی نشریات دانشجویی را بر اساس آیین نامه های شورای ناظر نشریات دانشجویی فراهم می نماید.

وی اضافه کرد: نشریات دانشجویی ویترین دغدغه های دانشجویی هستند و مسئولان فرهنگی باید از روش ممکنی برای حمایت از این نشریات استفاده نمایند که راه اندازی این سامانه نیز در راستای تسهیل امور مدیران مسئول نشریات دانشجویی و مسئولان و کارشناسان کمیته نظارت بر نشریات اجرا شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در ادامه این نشست، دکتر حمید محمدزاده، رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران به عنوان مجری طراحی و ساخت سامانه مدیریت نشریات دانشجویی توضیحاتی در خصوص بخش های مختلف و مکانیسیم های فنی این سامانه ارائه کرد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2189

به "سامانه مدیریت نشریات دانشجویی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه مدیریت نشریات دانشجویی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید