جستجوی ستاره قطبی آسمان نوآوری در مجمع اقتصادی فناوری نانو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو با عنوان جستجوی ستاره قطبی در آسمان نوآوریبا هدف تسهیل همکاری ها و تعاملات میان بازیگران زیست بوم فناوری نانوی کشور بر مبنای مفهوم نوآوری در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جستجوی ستاره قطبی آسمان نوآوری در مجمع اقتصادی فناوری نانو

به گزارش خبرنگاران، گردهمایی سالانه مجمع اقتصاد فناوری نانو، مهمترین رویداد مدیریتی فعالان فضای نوآوری در حوزه نانو است که از سال 1391 به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می گردد.

این مجمع با تمرکز بر مسائل کسب وکارهای دانش بنیان و اقتصاد ناشی از آنها در کشور، بستری را برای تبادل تجربیات در زمینه فناوری و نوآوری و همفکری پیرامون چالش ها و موانع توسعه آن به ویژه در حوزه فناوری نانو فراهم نموده است.

فراوری و انتشار محتواهای کاربردی در زمینه نوآوری و کسب وکار، مستندسازی و انتقال تجربیات ملموس توسعه و همچنین تسهیل همکاری ها و تعاملات میان بازیگران زیست بوم فناوری نانوی کشور بر مبنای مفهوم نوآوری از مهمترین اهداف مجمع اقتصاد نانو است.

ششمین دوره این مجمع در روزهای 29 و 30 آبان ماه سال جاری با عنوان جستجوی ستاره قطبی در آسمان نوآوری برگزار خواهد شد. ستاره قطبی ستاره ای است که به دلیل قرار دریافت در راستای محور زمین، همواره موقعیت ثابتی در آسمان داشته و به همین جهت از دیرباز یکی از مهمترین ابزارهای جهت یابی و انتخاب مسیر به شمار می رفته است.

ثبت نام این رویداد، از 2 مهر تا 16 آبان از طریق مراجعه به سایت رسمی مجمع به نشانی www.nanoecoforum.ir خواهد بود.

مجمع اقتصاد فناوری نانو در نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از 21 تا 24 مهرماه حضور دارد و میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه در غرفه اختصاصی خود خواهد بود.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1227

به "جستجوی ستاره قطبی آسمان نوآوری در مجمع اقتصادی فناوری نانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجوی ستاره قطبی آسمان نوآوری در مجمع اقتصادی فناوری نانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید