تکذیب ادعای افتخاری توسط سرپرست باشگاه استقلال، حق با کیست؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته بود که سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال با انتشار نامه ای سرگشاده، به بیان ناگفته هایی از دوران حضورش در باشگاه استقلال پرداخت. وی در بخشی از این نامه، به شکایت یازالده از استقلال بعد از رد شدن در تست های پزشکی هم پرداخت و گفت: این بازیکن با معرفی آقای شفر و پس از هماهنگی اولیه، با دعوت نامه ای که توسط مسوول نقل و انتقالات باشگاه تهیه و از سوی بنده امضا شد، به ایران آمد و در همان دعوت نامه به صراحت قید شد که شرط عقد قرارداد، قبولی در تست پزشکی و پس از مذاکره نهایی است. او به ایران آمد و پس از رد در تست پزشکی ایفمارک و با گزارش پزشکی ارائه گردیده، مبنی بر مصدومیت، ایران را ترک کرد.

تکذیب ادعای افتخاری توسط سرپرست باشگاه استقلال، حق با کیست؟

افتخاری همچنین تاکید نمود که مدارک و مستندات مربوط به این ادعایش در باشگاه هم وجود دارد و به نوعی کوشش کرد خودش و تیم مدیریتی سابق را از این شکایت تبرئه کند.

این در حالی است که امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال و جانشین افتخاری ادعای کاملا متفاوتی را در این ارتباط مطرح نموده است. فتحی با رد صحبتهای مدیرعامل سابق و شرط و شروط در دعوتنامه یازالده تاکید نموده است که مفاد قرارداد در دعوتنامه ذکر گردیده است.

فتحی گفت: این اشتباه محض است. نداشتن آگاهی از مسائل حقوق بین المللی ورزشی باعث چنین اشتباهی گردیده است. این دعوتنامه باعث گردیده بازیکن برود شکایت کند و خود را محق بداند. این شکایت بسته به محتویات پرونده است. در هیچ کجای جهان عرف نیست که دعوتنامه به شکلی ارسال گردد که مفاد قرارداد داخل آن باشد.

هرچند افتخاری اعلام نموده است مستندات دعوتنامه یازالده در باشگاه موجود است اما اظهارات فتحی متناقض با ادعای مدیرعامل سابق بوده و به نوعی اولین تقابل جدی این دو مدیر هم محسوب می گردد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 795

به "تکذیب ادعای افتخاری توسط سرپرست باشگاه استقلال، حق با کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب ادعای افتخاری توسط سرپرست باشگاه استقلال، حق با کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید