تاریخ عرضه Dead or Alive 6 تعیین شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زمان زیادی تا آغاز رویداد توکیو گیم شو سال جاری باقی نمانده است و به همین مناسبت، شاهد برگزاری کنفرانسی از سوی سونی در ژاپن بودیم. این کنفرانس در کنار رونمایی بازی های جدید، هم چنین شامل تریلرهای مختلفی بود. یکی از این تریلرها تاریخ عرضه جدیدترین قسمت مجموعه بازی های Dead or Alive را تعیین کرد.

تاریخ عرضه Dead or Alive 6 تعیین شد

بر اساس خبری که شرکت بازی سازی کوئی تکمو منتشر نموده است، بازی Dead or Alive 6 قرار است در روز 15 فوریه سال آینده میلادی (26 بهمن 1397) روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن4 و کامپیوتر عرضه گردد.

نکته عجیب درباره عرضه Dead or Alive 6 حجم محتوای دانلودی در نظر گرفته گردیده برای بازی، آن هم از همین حالاست. کوئی تکمو دو شخصیت بازی را فقط در صورتی در اختیار بازی نماینده ها قرار می دهد که بازی را پیش خرید نمایند و در عین حال نسخه ویژه آن را بخرند.

با پیش خرید بازی روی پلی استیشن4 و ایکس باکس وان، بازی نماینده ها شخصیت Nyotengu را دریافت می نمایند. پیش خرید بازی روی پلی استیشن4 هم چنین شامل یک تم است. بازی نماینده های ایکس باکس وان با پیش خرید بازی یک لباس برای شخصیت ریو هایابوسا (Ruy Hayabusa) دریافت می نمایند.

از طرف دیگر، نسخه ویژه ای به صورت دیجیتالی برای بازی در نظر گرفته گردیده است که یک شخصیت دیگر را به بازی نماینده ها می دهد. نسخه Digital Deluxe بازی شامل 25 لباس اضافه برای شخصیت ها، سه آهنگ بیشتر و شخصیت Phase 4 است.

یعنی اساسا اگر بخواهیم همه شخصیت های قابل بازی را داشته باشیم، نه تنها باید Dead or Alive 6 را پیش خرید کنیم، بلکه باید نسخه Digital Deluxe آن را هم بخریم. اینکه هنوز بازی نیامده، 25 لباس مختلف هم برای شخصیت ها ساخته اند و می خواهند آن را جداگانه بفروشند، مشکل بزرگ دیگری است که نباید آن را فراموش کنیم.

شرکت بازی سازی کوئی تکمو آن قدر لباس اضافه برای قسمت قبلی مجموعه بازی های Dead or Alive در قالب بسته های گران قیمت مختلف عرضه کرد که داشتن تمام محتوای بازی، صدها دلار برای بازی نماینده ها آب می خورد.

بازی Dead or Alive 6 قرار است ظاهری متفاوت و واقع گرایانه تر از شخصیت ها ارایه دهد. تریلر توکیو گیم شو Dead or Alive 6 را از اینجا ببینید.

منبع: Gematsu

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 934

به "تاریخ عرضه Dead or Alive 6 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Dead or Alive 6 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید