برگزیدگان جشنواره تلویزیونی مستند 30 آبان معرفی می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند درباره جزییات برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند گفت: دومین جشنواره تلویزیونی مستند که از 30 تیرماه آغاز و تا چهارشنبه 28 شهریور ادامه داشت، روز چهارشنبه 30 آبان در دانشگاه صداوسیما به کار خود خاتمه می دهد.

برگزیدگان جشنواره تلویزیونی مستند 30 آبان معرفی می شوند

وی ادامه داد: دومین جشنواره تلویزیونی مستند، کار خود را با پخش 67 مستند در قالب 45 برنامه تلویزیونی آغاز کرد. آثار این دوره بعد از فراخوان از میان بیش از 380 اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب شد و روی آنتن رفت.

غفوری یادآور شد: در این دوره 37 مستند در بخش کوتاه، 19 مستند در بخش نیمه بلند و 11 مستند در بخش بلند توسط هیات داوری و مردم پذیرفته شده و با هم به رقابت پرداختند.

مدیر شبکه مستند بیان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی را از طرف فیلمسازان جوان به ویژه شهرستانی ها شاهد بودیم.

غفوری با بیان اینکه همزمان با این دوره جشنواره بخش مسابقه عکس مستند نیز برگزار شده است، گفت: با فراخوان دبیرخانه 3 هزار و 641 نفر در سامانه ثبت نام کردند و بیش از 12 هزار عکس به دبیرخانه ارسال شد که از میان این آثار به انتخاب هیات داوران این بخش، 50 اثر به بخش مسابقه راه یافتند که 40 اثر در بخش تک عکس و 10 اثر در بخش مجموعه عکس پذیرفته شد.

این آثار از 30 آبان تا 9 آذر در مجموعه صبا واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر پلاک 125 برای بازدید عموم به نمایش درمی آیند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2584

به "برگزیدگان جشنواره تلویزیونی مستند 30 آبان معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان جشنواره تلویزیونی مستند 30 آبان معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید