با هیچ یک از مدیران عقد اخوتی به جز کار نبسته ام، خود را فرزند سیستان و بلوچستان می دانم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اولین جلسه فرمانداران با استاندار سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

با هیچ یک از مدیران عقد اخوتی به جز کار نبسته ام، خود را فرزند سیستان و بلوچستان می دانم

به گزارش خبرنگاران- احمدعلی موهبتی در این جلسه، بر داشتن برنامه کاری تعیین و مدون تاکید نمود و اضافه نمود: داشتن برنامه تعیین و مدون بهترین راه موفقیت در مدیریت است .

وی اظهار داشت: برای همه فرآیندهای معمول در شهرستان ها و استان باید دستورالعمل نوشته گردد و مبانی برنامه ششم به عنوان دستورالعمل و چارچوب در برنامه کار فرمانداران قرار گیرد.

استاندار با بیان اینکه با هیچ یک از مدیران عقد اخوتی به جز کار نبسته ام، اضافه نمود: با یاری و همت شما فرمانداران، استان باید پیشرفت نماید.

وی اضافه نمود: با استفاده از حداکثر فرصت به همه آحاد جامعه خدمت رسانی مناسب و به موقع انجام دهیم .

استاندار خطاب به فرمانداران گفت: بحث گردشگری در استان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری رونق اقتصاد و امنیت را در پی دارد.

موهبتی با تاکید بر ضرورت استفاده از منابع اقیانوس هند در آینده اظهار داشت: باید به سمت استفاده از مزیت های دریا رفت که از جمله آن می توان به پرورش میگو و ماهی در قفس و فراوری ریز مغذی ها اشاره نمود.

موهبتی، خشکسالی شدید در استان و تامین آب بیش از هزار و 300 روستا به صورت سقایی را از مسائل عمده برشمرد که نیازمند برنامه سریع و اصولی برای برطرف آن است.

وی با بیان این که بندر چابهار در دولت روحانی از 2.5 میلیون تن به 8.5 میلیون تن رسیده است، اظهار داشت: البته این مقدار به طور قطع نمی تواند کافی باشد چون باید عقبه بندر همچون راه آهن و بزرگراه ایجاد گردد و رئیس جمهور به شدت اهمیت راه آهن را یادآور شد و به وزارت راه و شهر سازی و سازمان برنامه و بودجه و همه وزیران تاکید نمود تا نسبت به سیستان و بلوچستان توجه ویژه و جدی در همه حوزه ها داشته باشند.

استاندار گفت: زمینه مشارکت و نظارت مردم در همه امور سیستان و بلوچستان فراهم می گردد. سیستان و بلوچستان مزیت های بی بدیل و بی نظیری دارد که نه تنها برای استان بلکه برای کشور و حتی کشورهای همسایه بسیار مفید است، سواحل مکران و دریای عمان، معدن، فرصت بی نظیر مرز، جاذبه های طبیعی و گردشگری و از همه مهم تر مردم خوب این استان از جمله قابلیت های آن محسوب می گردد.

موهبتی اضافه نمود: مردم این استان با وجود سختی های فراوان همراه خوبی برای نظام جمهوری اسلامی و پشتوانه محکمی در حوزه امنیت بودند که باید فرصت مشارکت مردم در امنیت، عمران، فرهنگ، اقتصاد و دیگر حوزه ها فراهم گردد چرا که قرار است مردم استان، این خطه را آباد نمایند.

وی اظهار کرد: خود را فرزند سیستان و بلوچستان می دانم و امیدوارم 15 سال تجربه ام در این استان و تجربه هایم در دیگر نقاط کشور بستری فراهم کند تا همدلی، هم افزایی، ایثار، گذشت و فداکاری که در مردم سیستان و بلوچستان وجود دارد برای تعالی امور هم جهت گردد و از اثر بخشی آن هم مردم این دیار و هم دیگر مردم ایران و کشورهای همسایه بهره مند شوند.

وی تاکید نمود: مردم باید در همه امور مشارکت نمایند و بر عملکرد مسئولان نیز نظارت داشته باشند

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2557

به "با هیچ یک از مدیران عقد اخوتی به جز کار نبسته ام، خود را فرزند سیستان و بلوچستان می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هیچ یک از مدیران عقد اخوتی به جز کار نبسته ام، خود را فرزند سیستان و بلوچستان می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید