ارم: رقیب آسان در جاکارتا نداریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ارم با اشاره به سفر طولانی به جاکارتا گفت: ملی پوشان ما یادگرفتند که برای رسیدن به موفقیت باید سختی ها را تحمل و صبورانه تمرین نمایند تا روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.

ارم: رقیب آسان در جاکارتا نداریم

به گزارش خبرنگاران ، پرچمدار کاروان ورزشی ایران در مراسم اختتامیه بازیهای آسیایی ابراز امیدواری کرد که اتفاقات خوبی برای کاروان ایران در جاکارتا رقم بخورد. سمیرا ارم عضو تیم ملی تیراندازی ایران و پرچمدار مراسم اختتامیه درباره حضور ایران در این دوره از بازی ها گفت: خوشحالم که کاروان ورزشی ایران در سلامت کامل به جاکارتا رسیده و امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار ملی پوشان کشورمان در سومین دوره بازی های آسیایی باشد. او با اشاره به آخرین وضعیت خودش هم ادامه داد: تمام هدفم ارائه بهترین عملکرد در بازی های پار آسیایی جاکارتا است و برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاشم را می کنم. البته رقابت سخت و نفسگیر است و تمام حریفان ما خوب هستند اما ملی پوشان پاراتیراندازی ایران بسیار آماده هستند و برای کسب بهترین نتایج وارد جاکارتا شدند و بعد از رقابت ها می توانیم درباره عملکرد آنها در برابر تیم ملی ایران صحبت کنیم. بانوی پاراتیراندازی ایران درباره پرچمداری کاروان ورزشی ایران گفت: خوشحالم که در مراسم اختتامیه این رقابت ها می توانم پرچم کشورم را در دستانم بگیرم و به اهتزاز درآورم.امیدوارم که در طول بازی ها نیز بارها شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و درخشیدن نام کشورمان در این دوره از بازی ها باشیم.

ارم همچنین با اشاره به سفر طولانی به جاکارتا هم ادامه داد: سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و ملی پوشان ما یادگرفتند که برای رسیدن به موفقیت باید سختی ها را تحمل و صبورانه تمرین نمایند تا روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.

4

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1544

به "ارم: رقیب آسان در جاکارتا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارم: رقیب آسان در جاکارتا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید