اجازه نمی دهیم پدیده در باتلاق فرو رود، رایزنی با وزیر ورزش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، فرزاد فتاحی صبح سه شنبه در دیدار با مدیران باشگاه پدیده اظهار کرد: اتفاقات ایجاد گردیده برای تیم پدیده خوش آیند نیست و نباید این تیم با این پتانسیل روند صعودی اش از بین برود.

اجازه نمی دهیم پدیده در باتلاق فرو رود، رایزنی با وزیر ورزش

وی اضافه کرد:طی روز های قبل مذاکراتی با استاندار خراسان رضوی در خصوص پدیده انجام گردیده و پیگیری مسائل این تیم در حال اجرا است. علاوه بر این با وزیر ورزش و جوانان نیز تلفنی تماس گرفتم تا بتوانیم راهکاری برای یاری به تیم پدیده پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:متاسفانه قانون دست ما را برای یاری مستقیم به تیم های ورزشی خصوصی بسته است اما این طور نیست که دست روی دست بگذاریم تا این تیم در باتلاق فرو برود.

فتاحی اضافه کرد: تیم پدیده ویترین ورزش استان است و مردم هم حق دارند تا نگران این تیم باشند و من از تمام ظرفیت ها برای یاری به باشگاه استفاده خواهم کرد.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: شرایط تیم پدیده امروز بسیار حاد است و ما اجازه نخواهیم داد تا این تیم هم به سرنوشت تیم هایی مثل ابومسلم و مشکی پوشان دچار گردد.

محمد مهدی براداران توضیح داد:خوشبختانه آقای فتاحی طی چند روز گذشته نشان دادند که بر روی مسائل تیم دغدغه دارند و قطعا این مسئله در چند روز آینده حل خواهد شد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1514

به "اجازه نمی دهیم پدیده در باتلاق فرو رود، رایزنی با وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه نمی دهیم پدیده در باتلاق فرو رود، رایزنی با وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید