آموزش؛ مهمترین مقوله در تئاتر خردسالان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لاله صبوری داور بخش خردسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معتقد است نکات آموزشی و تربیتی خردسالان مهمترین مقوله در جشنواره بیست و پنجم بود.

آموزش؛ مهمترین مقوله در تئاتر خردسالان

به گزارش لاله صبوری بازیگر نام آشنای سینما و تئاتر در ارزیابی بخش تئاتر خردسال جشنواره گفت: درآثار راه یافته به جشنواره صرفا موضوع سرگرمی مطرح نیست بلکه توجه به مفاهیم آموزشی اهمیت بسیار دارد و این برجسته ترین نکته در آثار راه یافته به جشنواره است.

وی با بیان اینکه در بخش خردسال خلاقیت بیشتری در نمایش نامه ها دیده می گردد، اعلام کرد:نمایش های اجرا شده در دو روز جشنواره در زمینه های مختلف آموزشی بودند. این آثار از نظر محتوایی بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و موضوعات مختلفی را به نمایش گذاشته اند.

صبوری با بیان اینکه دکور و عروسک های استفاده شده در بخش خردسال با اندازه های بسیار کوچک طراحی شده اند،گفت: احتمال می رود این نوع نگاه در طراحی دکور ها و عروسک ها بر اساس شرایط اقتصادی کارگردانان و برای سهولت در اجرای نمایش ها باشد اما این موارد خوب ارزیابی نمی شوند زیرا خردسالان به خوبی نمی توانند با عروسک هایی با اندازه کوچک ارتباط برقرار نمایند و این امر می تواند یکی از نقایص در اجرای نمایش برای خردسالان باشد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2636

به "آموزش؛ مهمترین مقوله در تئاتر خردسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش؛ مهمترین مقوله در تئاتر خردسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید