25.5 درصد از تسهیلات روستایی پرداخت گردیده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رضا سنجری صبح دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری توضیح داد: در دو ماه گذشته در بحث تسهیلات روستایی و فراگیر رشد خوبی داشتیم.

25.5 درصد از تسهیلات روستایی پرداخت گردیده است

وی اضافه کرد: طی دو ماه گذشته حدود 30 جلسه فنی و 29 جلسه فراگیر در خصوص تسهیلات روستایی تشکیل دادیم که برای هدفمند کردن این جلسات با فرمانداران صحبت کردیم و الزاماتی مصوب شد.

سنجری اضافه کرد: در جلسات کمیته فنی، سرمایه گذار الزام داشت که حتما حضور داشته باشد زیرا این طرح ها باید به روز باشند تا سهم آورده را بتوانیم حساب کنیم و در این خصوص مسئله ای نداشته باشیم.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری کرمان با بیان این که الزام به ثبت اطلاعات در سامانه کارا یکی دیگر از الزاماتی بود که در جلسات مطرح شد، یادآور شد: بر اساس دستورالعمل نظارت، دستوراتی که داده می گردد حتما باید ثبت سامانه گردد همچنین بعد از هر جلسه طرح های جلسه قبل مورد پایش قرار می گرفت.

وی به وضعیت تغییرات روستایی اشاره نمود و گفت: طی دو ماه اخیر معرفی به بانک 202 درصد رشد داشته که دو برابر گردیده، همچنین در طرح های مصوب گردیده و انعقاد قرارداد رشد خوبی داشتیم گرچه تا کنون 25.5 درصد از تسهیلات روستایی پرداخت گردیده و امیدواریم طی چند ماه آینده بقیه تسهیلات پرداخت گردد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری کرمان گفت: در زمینه واگذاری تسهیلات، 153 درصد در پست آنالیز بانک ها است، 99 درصد مصوب گردیده، 135 درصد انعقاد قرارداد و 118 درصد پرداخت مبلغ بوده است.

سنجری اضافه کرد: بیشترین تسهیلات مربوط به وزارت کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و طرح های مربوط به آی. تی است و مابقی تسهیلات به بقیه دستگاه ها تعلق می گیرد.

وی اظهارداشت: بر اساس آیین نامه ما مجاز به معرفی 1.5 درصد اعتبارات بودیم که 152 درصد معرفی به بانک داشتیم.

سنجری یادآور شد: در زمینه اعتبارات استان در بخش اشتغال خرد، خانگی و خوداشتغالی، 149 میلیارد تومان است که 97 میلیارد آن ابلاغ گردیده و تاکنون 26 درصد آن جذب گردیده است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1268

به "25.5 درصد از تسهیلات روستایی پرداخت گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25.5 درصد از تسهیلات روستایی پرداخت گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید