10 جنگل شگفت انگیز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، چه پارک باشد ، یک جنگل یا یک خیابان که با درختان کاشته می‌شود ، این سایت‌ها جذاب و جذاب از خود نشان می‌دهند . ده محل شگفت‌انگیز را بررسی کنید ، که انگار از یک افسانه پریان به نظر می‌رسد . برخی از آن‌ها محل مورد علاقه عکاسان و فیلم سازان است !

10 جنگل شگفت انگیز

10. پوینت پوینت ، جزیره جنوبی ، نیوزلند
جنوبی‌ترین نقطه نیوزیلند به طور عمده برای گله گوسفندان مورد استفاده قرار می‌گیرد . زمین در واقع حیوان وحشی است : باده‌ای قوی از قطب جنوب 2000 مایل و سپس به "اسلوپ نقطه " برخورد می‌کنند. باد شدید و بی وقفه درختان را تحت‌تاثیر قرار داده‌است ، که فوق‌العاده کج شده‌اند . تنها گله گوسفندان اینجا هستند: همه حیوانات و انسان‌ها ، " اسلوپ " را ترک کرده‌اند . با این حال ، این یک مکان جالب و منحصر به فرد برای بازدید از این منطقه است .
چرا به آنجا بروی ؟
دیدن درختان windswept ، خطوط ساحلی پرشیب و گوسفند در این گوشه دورافتاده نیوزیلند .
9. خیابان Tree Cypress ، نقطه Reyes ، کالیفرنیا ، آمریکا
این خیابان که در ناحیه Point ریس واقع‌شده - یک شنل زیبا و جاذبه توریستی محبوب در کالیفرنیای شمالی - این خیابان به یک مکان تاریخی منتهی می‌شود . ساختمانی که می‌توانید در انتهای خیابان ببینید ، ایستگاه رادیویی ساحلی است که در قرن بیستم به کشتی‌ها خدمت می‌کرد . امروزه به طور عمده به عنوان یک خدمات تاریخی عمل می‌کند . درختان بزرگ old Cypress ، که جاده را به ایستگاه می‌کشیدند ، به خاطره دلتنگی برای قرن بیستم در آمریکا احترام می‌گذاشتند .
چرا به آنجا بروی ؟
از دماغه Reyes Point و این محل زیبا بازدید کنید .
8. Boomslang ، کیپ‌تاون ، آفریقای جنوبی
یک پیاده‌رو با طول 130 متر ( 427 فوت ) پیاده‌روی طولانی مورد علاقه شما است ! این پل خوش‌منظره تا بالای درختان بالا می‌رود و یکی از most تجربیات را برای همیشه فراهم می‌کند . این پیاده‌روی در باغ گیاه‌شناسی ملی Kirstenbosch ، بازدیدکنندگان را جذب می‌کند تا مناظر تماشایی کوهستان و سرسبزی طبیعت را تحسین کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این پل به وسیله مارک توماس معماران و مهندسین مشاور هنری fagan ساخته شده‌است . آن در جنگل شروع می‌شود و سپس به تدریج صعود می‌کند تا رسیدن به بالاترین نقطه 12 متر ( 49 فوت ) . این واقعا ً شبیه یک پیاده‌روی جادویی از یک داستان افسانه‌ای است و شما باید قطعا ً یک‌بار در شهر به آنجا بروید .
7. توسکانی ، ایتالیا
یکی از زیباترین مناطق ایتالیا به خاطر دره‌ها ، ویلاهای قدیمی و غذاهای باستانی شناخته می‌شود . درخت Cypress اگرچه در همه جا در ایتالیا یافت می‌شود ، قطعا ً یک ویژگی امضا از چشم‌انداز (توسکان) است . این درخت توسط فینیقی‌ها و یونانیان به ایتالیا آورده شد ، در حالی که ( اتروسکان) آن را به توسکانی آورده بود. چوب آن به شدت عطرآگین و مفید برای تولید نفت ضروری است . در واقع ، ایتالیایی‌ها این درختان اطراف خانه‌هایشان ، کلیساها ، قبرستان‌ها و جاده‌ها را می‌کارند ، به طوری که عطر بر ضد شیاطین محافظت می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
توسکانی در واقع یک مکان عالی در ایتالیا است . آب و هوای ملایم ، سرعت آرام و طبیعت بکر تعطیلات خوبی را ارائه می‌دهد . ماندن در یک ویلای تاریخی باعث شور و هیجان بیشتری برای این تجربه می‌شود .
6. Cherrapunji ، Meghalaya ، هند
در شمال شرقی کشور جنگل‌های بارانی با شکوه وجود دارند که به عنوان ثروتمندترین گونه‌های زیستی در آسیا در نظر گرفته می‌شوند . گیاهان منحصر به فرد و منحصر به فرد در اینجا رشد می‌کنند ، مانند ficus Elastica ، که افراد محلی را قادر می‌سازد تا پل‌های زنده را از ریشه خود بسازند ! درخت روت بریجز جاذبه توریستی مورد علاقه در روستای Cherrapunji و Nongriat است . ظاهرا ً این روش اجتناب‌ناپذیر است : منطقه مکانی است که روی زمین قرار دارد و پل‌های چوبی به سادگی نابود می‌شوند . اگرچه می‌تواند از 10 تا 15 سال طول بکشد تا یک پل زنده بسازد ، سنت برای بیش از 500 سال وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
Meghalaya یک مقصد گردشگری محبوب ، با داشتن مناظر متنوع برخلاف جاه‌ای دیگر هند است .
5. پارک ملی Sequoia ، سیرا نوادا ، آمریکا
به محض رسیدن به خانه آمریکایی ، پارک ملی به خاطر درختان غول‌پیکر sequoia و درخت شرمن بزرگ در میان آن‌ها معروف است . دومی بزرگ‌ترین درخت زندگی در دنیا و غرور پارک است . پارک ملی "کینگز کراس پارک " نام دارد.
چرا به آنجا بروی ؟
امروزه این سایت بازدیدکنندگان بسیاری را به خاطر طبیعت بکر و این درختان باشکوه جذب می‌کند . در زمستان ، پوشیده از برف است که باعث ایجاد مناظر سفید زیبا می‌شود . علاوه بر ژنرال شرمن ، درخت تونل یک جاذبه مشهور دیگر است - یک تونل در درختی بریده شد که در سال 1937 به زمین افتاد .
4. تاریک ، ایرلند شمالی
این جاده درختان که در قرن 18 توسط خانواده استوارت کاشته شد می‌تواند شما را به شگفتی وا دارد . این خیابان اگرچه افسرده و افسرده به نظر می‌رسد ، تاریخچه زیبایی دارد . خانواده استوارت این خیابان را ، که به خانه Gracehill نزدیک می‌شد ، تاسیس کرد . بنابراین ورود به خانه فراموش‌نشدنی خواهد بود . در واقع ، مجموعه‌ای از شاخه‌ها یک تونل خیره‌کننده ایجاد می‌کنند . حتی نمایش تلویزیونی معروف " بازی تاج و تخت " از آن به عنوان یک مجموعه استفاده کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
یک سایت واقعا ً تاثیرگذار ، یکی از مشهورترین جاده‌ها در کشور .
3. جنگل بامبو ، کیوتو ، ژاپن
حومه غربی - Arashiyama جاذبه‌های گردشگری معروف بسیاری دارد . در میان پل Tenryuji ، پل Togetsukyo و باغ ژاپنی ، جنگل بامبو یکی از محبوب‌ترین حیوانات است .

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 141

به "10 جنگل شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جنگل شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید