کنفرانس بین المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران آنلاین:کنفرانس بین المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر با هدف حفاظت و باززنده سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه با حضور دکتر حناچی، شهردار تهران به عنوان رئیس کنفرانس برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر

به گزارش شهرنوشت، مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با همکاری Docomomo International (سازمان بین المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن) و TICCIH (کمیته بین المللی حفاظت از میراث صنعتی) کنفرانس بین المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر را برگزار می نماید.

این کنفرانس آنالیز حفاظت و باززنده سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران را حول محور آنالیز ظرفیت ها و فرآیندهای حقوقی و قانونی، گردشگری و اقتصادوچشم انداز آینده و تاثیرات و ره آورد قرن بیستم در ایران در دستور کار خود قرار داده است.

این کنفرانس به ریاست پیروز حناچی - شهردار تهران به عنوان نماینده سازمان بین المللی حفاظت و مستندنگاری میراث معماری و شهری مدرن(Docomomo International) در ایران و حضور نمایندگان این سازمان از ژاپن و آلمان و متخصصانی از کشورهای فرانسه، ترکیه، جمهوری چک، لیتوانی، بوسنی هرزه گوین، اسپانیا، بلژیک، هلند، تایوان، صربستان، سوم و چهارم اردیبهشت ماه امسال در باغ نگارستان برگزار خواهد شد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6776

به "کنفرانس بین المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید