پلیس لندن به زنان هشدار داد: وقتی تنها قدم می زنید هدفونتان را استفاده نکنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پلیس لندن به زنان هشدار داده که وقتی به تنهایی قدم می زنند از هدفون استفاده ننمایند به خصوص وقتی در ساعات نیمه شب یا ساعات خلوتی خیابان ها تردد می نمایند.

پلیس لندن به زنان هشدار داد: وقتی تنها قدم می زنید هدفونتان را استفاده نکنید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گیزمودو، موضوع این هشدار این نیست که زنان اساسا نباید از هدفون استفاده نمایند. بلکه بحث بر سر این است که متاسفانه در موارد زیادی دیده شده که وقتی زنان به علت وجود هدفون در گوششان متوجه فضای اطراف نیستند، عده ای از افراد بیمار به آنان آسیب می رسانند.

این هشدار پس از آن صادر شد که حداقل 10 زن در 9 ماه گذشته در شمال غربی لندن مورد تجاوز قرار گرفتند، پلیس محلی اکنون از زنان خواست تا در پیاده روی های شبانه در اماکن خلوت هدفون استفاده ننمایند.

پلیس لندن در بیانیه خود تاکید نمود: ما به زنان احترام می گذاریم و باید مراقبت امنیتشان باشیم. به خصوص اگر تنها باشند. بنابراین همیشه در خیابان های روشن حرکت کنید. اگر تنها هستید به دوستان و آشنایان خود اطلاع دهید در چه مسیری پیاده روی می کنید. در ضمن مراقب محیط اطراف یاشید و سرتان را از روی گوشی بلند کنید. از همه این ها مهم تر، لطفا در شرایط تاریکی و تنهایی در خیابان از هندزفری استفاده نکنید.

آخرین حمله رشته ای مزاحمت های خیابانی روز یکشنبه در محله Cricklewood لندن اتفاق افتاده است. گزارش شده که یک زن از طریق یک مرد که سعی داشت به او نزدیک گردد مورد حمله و تجاوز قرار گرفته است. این حملات از ماه فوریه شروع شده و در اغلب موارد زنان تنها بوده و حواسشان به محیط اطراف نبوده است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: انتخاب
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1701

به "پلیس لندن به زنان هشدار داد: وقتی تنها قدم می زنید هدفونتان را استفاده نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس لندن به زنان هشدار داد: وقتی تنها قدم می زنید هدفونتان را استفاده نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید