نمونه ای از لذتبخش ترین تجربه ها در قایق سواری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر از گردشها و تفریحات تکراری خسته شده اید، بهتر است بدنبال حسی متفاوت که در قایق سواری نصیب شما خواهد شد،بروید و آرامشی بی نظیر در کنار مناظر زیبا تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم میزند پس با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین های آن ها را مرور کنیم:

نمونه ای از لذتبخش ترین تجربه ها در قایق سواری

خلیج , Ha Long ویتنام

سفری اطراف خلیج ha long، در یک قایق زیبا با کارکنان مهربان و مهمان نواز تجربه ای بی نظیر است. مطمئنا طول اقامت خود را افزایش خواهید کرد. چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، شامل بازدید از روستاهای شناور محلی، تماشای برنامه های سنتی عروسک ، قایقرانی در اطراف خلیج و می توانید به تنهایی بر روی عرشه نشسته و به دنبال مناظر خیره نماینده بگردید. مواد غذایی بطور باورنکردنی ای عالی است و می توانید طیف وسیعی از غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. خلیج ha long جزو میراث یونسکو است و روستاهای شناور محلی از دیگر جذابیت های آن محسوب می گردد. یکی از بهترین لحظات قایق سواری زمانی است که در تاریکی شب متوقف می گردد و اجازه می دهد تا نگاهی به آسمان پرستاره و درخشش مجذوب نماینده آن بیندازیم.

قایق سواری در هند

اگر چه بیشتر گردشگران به بازدید از مرداب Alleppey در کرالا در جنوب هند و گردش با خانه های قایقی ساخته شده از نی های بزرگ می پردازند.اما یک گزینه به مراتب جذاب تر و ارزان تر هم وجود دارد. دوری از آلودگی صوتی فراوری شده از لوکوموتیو خانه های قایقی که در امتداد کانال های بزرگتر حرکت می نمایند و دریافت یک کایاک با یک دهم قیمت برای عبور از میان کانال های کوچکتر، آبراه های ناشناخته، تماشای زنان مسن که مشغول شستشو ساری های رنگارنگ خود در آبراه ها هستند ، کشاورزانی که اردک های خود را به مراتع جدید راهنمایی می نمایند، همه اینها حس ماجراجویی شما را دو چندان می نماید و فضایی دلنشین برای شما بوجود می آورد.

کشف جزایر در خلیج Phang Nga Bay

خلیج فانگ نا قطعا یکی از خیره نماینده ترین مناطق در تایلند است و می توان توسط یک قایق به آسانی صدها جزیره زیبا را کشف کنید. بهتر است در یکی از جزایر بزرگتر بین پوکت و کرابی اقامت داشته باشید و قایقی را خصوصی اجاره کنید تا شما را در طول صخره های سنگ آهک و تالاب های زیبا به سمت سواحلی نفس گیر با آب شفاف پر از ماهی های رنگارنگ راهنمایی کند. به اندازه کافی جزیره برای صرف یک هفته لذتبخش وجود دارد یا بهشت کوچک رویایی خود را پیدا کنید . بهتر است به جزایر شناخته شده بدلیل وجود ازدحام در بعد از ظهر، نروید .

تجربه یک روز فوق العاده در جزیره آنتیگوا کارائیب

آنتیگوا، جزیره ای است با سواحل متعدد که در این دریای بی کران جلوه ای خاص دارد.برای یک سفر هیجان انگیز و کاملا ترسناک سعی کنید با قایقهای موتوری به دور جزیره چرخی بزنید. شما می توانید با شنا کردن و غواصی در ستونهای هرکول و سپس ناهار خوردن در یک ساحل دور به آرامشی فراموش نشدنی برسید. همچنین اگر سفری به کارخانه کشتی سازی نلسون داشته باشید ، تجربه ای از آنچه ملوانان در زمان قدیم انجام می داده اند،کسب می کنید و ببینید که برج مراقبت با ارتفاعی 150 متر بالاتر از دریا چه حسی دارد.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: الی گشت
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21800

به "نمونه ای از لذتبخش ترین تجربه ها در قایق سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه ای از لذتبخش ترین تجربه ها در قایق سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید