نحوه برگزاری امتحانات نهایی دوازدهمی ها اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، در راستای اجرای فعالیت برنامه ریزی - طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی، نکات قابل توجه و سه برگ برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی 1400-1399 پایه دوازدهم دوره دوم آموزش متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه ای، را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ کرد.

نحوه برگزاری امتحانات نهایی دوازدهمی ها اعلام شد

به گزارش ایسنا، بر اساس این شیوه نامه؛ امتحانات حضوری در مناطق زرد، نارنجی و قرمز با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمام مناطق با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی که متعاقباً ارسال می گردد و نظارت مراقبان بهداشت انجام خواهد شد؛ ستاد امتحانات استان/شهرستان/نواحی و مناطق، طبق شیوه نامه تشکیل و نسبت به مشخص حوزه های اجرا، تصحیح و عوامل اجرایی حداکثر تا 18 اردیبهشت 1400 اقدام و مراتب در سامانه فاینال درج شوند.

در ادامه این شیوه نامه آمده است؛ مسئولیت درج صحیح اطلاعات حوزه ها و عوامل اجرایی به ویژه شماره همراه آن ها، برعهده مدیر کل آموزش و پرورش استان است.

گزارش مشخص حوزه های اجرا و تصحیح، از سامانه فاینال دریافت و پس از تأیید رؤسای سنجش، حراست و مدیران کل استان ها، باید به وسیله اتوماسیون اداری به مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی ارسال گردد.

شایان ذکر است؛ سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم براساس برنامه درسی و بارم بندی شرایط قرمز در شرایط همه­ گیری بیماری کرونا، طراحی می شوند، همچنین؛ برنامه درسی دوره دوم متوسطه در شرایط قرمز، بارم بندی دروس و برنامه امتحانات در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانی www.aee.medu.ir قابل مشاهده است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56702

به "نحوه برگزاری امتحانات نهایی دوازدهمی ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات نهایی دوازدهمی ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید