نامه پرسپولیس به آنتورپ درباره بیرانوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه پرسپولیس در نامه ای به باشگاه آنتورپ گفت بیرانوند در راستای اجرای توافق نامه سه جانبه با فراهم شدن شرایط و اعلام از سوی طرف مقابل آماده سفر به بلژیک است.

نامه پرسپولیس به آنتورپ درباره بیرانوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مهدی خواجوند، در پی بروز مشکل برای سفر امروز یک شنبه علیرضا بیرانوند به بلژیک، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به باشگاه آنتورپ، ضمن اعلام این مطلب که این بازیکن در راستای اجرای بندهای توافق نامه سه جانبه، قصد عزیمت به بلژیک را داشته است، خاطرنشان کرد؛ علیرضا بیرانوند در زمان دیگری که از سوی باشگاه آنتورپ تعیین گردد و شرایط سفر به بلژیک نیز از سوی آن باشگاه مهیا گردد، آماده حضور در تست های پزشکی خواهد بود.

علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود برای ساعت 5 صبح امروز بلیت به مقصد بلژیک دارد اما نتوانست به این سفر برود. او امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شد اما به دلیل قوانین اتخادیه اروپا در ایام کرونایی و نداشتن مجوز از سوی این اتحادیه و مشکل خروج از کشور نتوانست این پرواز را انجام دهد.

بیرانوند برای شرکت در تست پزشکی تیم آنتورپ قصد داشت به بلژیک برود و اعلام کرده بود که شاید برنگردد این درحالی است که باشگاه پرسپولیس تمایلی به جدایی این بازیکن به دلیل شروع مجدد لیگ نداشت و از او خواسته بودند تا سرانجام لیگ جاری در تهران بماند.

4127

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35201

به "نامه پرسپولیس به آنتورپ درباره بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه پرسپولیس به آنتورپ درباره بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید