ناراحتی مینیوله از ماندن در لیورپول

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران ، سیمون مینیوله از اینکه لیورپول نگذاشت او از این تیم به صورت قرضی جدا گردد ناراحت است. این در حالی است که باشگاه اجازه رفتن را به لوریس کاریوس داد.

ناراحتی مینیوله از ماندن در لیورپول

مینیوله از اواخر ژانویه تاکنون در دیدارهای رسمی برای لیورپول بازی نکرده است. او در اواسط فصل گذشته جایگاهش در ترکیب ثابت را به کاریوس واگذار کرد.

این ملی پوش بلژیکی حالا هم نمی تواند دروازه بان اصلی لیورپول گردد، چرا که آلیسون از رم به این تیم پیوسته است. او امیدوار بود که پیش از سرانجام پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به تیم دیگری برود.

از مینیوله خواسته گردیده که به عنوان ذخیره آلیسون در تیم بماند. از سوی دیگر، کاریوس با قراردادی دوساله و قرضی به بشیکتاش پیوسته است.

مینیوله 30ساله از این ناراحت است که پیشنهادهایی داشت اما مجبور شد در لیورپول بماند. او اخیرا گفته است: انتقال کاریوس هیچ چیز را برای من تغییر نداد. من همیشه حرفم را روشن زده ام. می خواهم بازی کنم. اینکه دروازه بان دوم یا سوم باشم مهم نیست. بازی کردن برای من مهم ترین چیز است. از زمانی که لوریس رفت هیچ چیز به من نگفته اند. نمی دانم آینده ام در لیورپول چگونه است. باید دید در این هفته چه می گردد. عجیب است که کاریوس را قرض دادند، در حالی که من هم پیشنهادهای قرضی داشتم اما به دلایلی انتقال من انجام نشد. دروازه بانی که فصل پیش از من جلو زد و نفر اصلی تیم شد اجازه پیدا کرد برود. عجیب است!

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 424

به "ناراحتی مینیوله از ماندن در لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی مینیوله از ماندن در لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید