میزبانی رایگان موزه ها و اماکن تاریخی اصفهان از دارندگان نام های رضا و معصومه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: هم زمان با دهه کرامت، گردشگرانی که دارای نام های مقدس رضا و معصومه هستند می توانند به صورت رایگان از بیش از 500 بنای تاریخی تحت پوشش این اداره کل در پهنه استان بازدید به عمل آورند.

میزبانی رایگان موزه ها و اماکن تاریخی اصفهان از دارندگان نام های رضا و معصومه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی این استان اضافه کرد:با توجه به به تشکیل ستاد برگزاری دهه کرامت استان اصفهان، این اداره کل همگام با سایر نهادها و ارگان ها برنامه های متنوعی را در راستای برگزاری هرچه بهتر این دهه اجرا خواهد کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان اضافه کرد: از جمله برنامه های این اداره کل در دهه کرامت، آذین بندی بناهای شاخص تاریخی در سطح شهر اصفهان است.

او اضافه کرد: به همین دلیل گالری های صنایع دستی این اداره کل آماده برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی ویژه مددجویان و توان خواستار مجموعه هایی همچون کمیته امداد(ره) و اداره کل بهزیستی استان می باشد و همچنین با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده و با توجه به شروع فصل تابستان، این اداره کل آموزش صنایع دستی ویژه مددجویان و توان خواستار تحت پوشش را شروع خواهد کرد.

او در رابطه با سایر برنامه های فرهنگی این اداره کل همزمان با دهه کرامت تاکید نمود: همکاری در برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در کنار پل تاریخی خواجو و همچنین آموزش راهنمایان تور در راستای ارائه یک بسته فرهنگی به گردشگران خارجی جهت معرفی دهه کرامت و ویژگی های این دوره تاریخی و مذهبی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد تاریخی تخت نظارت این اداره کل به ویژه مسجد امام(ره) ویژه آشنایی گردشگران خارجی با زندگی امام رضا(ع) از جمله برنامه های فرهنگی اداره کل در دهه کرامت است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: میراث آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9482

به "میزبانی رایگان موزه ها و اماکن تاریخی اصفهان از دارندگان نام های رضا و معصومه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی رایگان موزه ها و اماکن تاریخی اصفهان از دارندگان نام های رضا و معصومه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید