مورینیو: هیچ وقت یک بازیکن را بابت از دست دادن پنالتی سرزنش نمی کنم، طرفداران از سبک بازی ما لذت بردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آقای خاص از پوگبا بابت از دست دادن پنالتی گلایه ای ندارد.

مورینیو: هیچ وقت یک بازیکن را بابت از دست دادن پنالتی سرزنش نمی کنم، طرفداران از سبک بازی ما لذت بردند

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو ادعا کرد بابت از دست رفتن پنالتی پوگبا در جریان برتری 2 بر صفر منچستریونایتد در خانه برنلی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس نگران نیست و گلایه ای ندارد.

سرمربی منچستریونایتد در خاتمه بازی گفت: هیچ وقت یک بازیکن را به خاطر از دست دادن پنالتی سرزنش نمی کنم و برعکس بازیکنی مورد شماتت من قرار می گیرد که مایل به زدن ضربه پنالتی نباشد. پوگبا تا به حال از روی نقطه پنالتی گل های زیادی برای ما به ثمر رسانده است.در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و کیفیت بالای خودمان را برابر برنلی نشان دادیم. در نهایت هدف اصلی تنها پیروزی نام داشت زیرا پیش از این دیدار در 2 مسابقه پیاپی مغلوب گردیده بودیم.

او در ادامه اضافه نمود: می توانستیم حتی 7 یا 8 بار هم دروازه برنلی را باز کنیم. منچستریونایتد هستیم و احتیاج داریم همیشه چنین بازی های زیبایی ارائه کنیم. در این دیدار تحرک فراوانی داشتیم و موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم. تیم من از نظر دفاعی باکیفیت بود و به نظرم طرفداران از این سبک لذت بردند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 628

به "مورینیو: هیچ وقت یک بازیکن را بابت از دست دادن پنالتی سرزنش نمی کنم، طرفداران از سبک بازی ما لذت بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: هیچ وقت یک بازیکن را بابت از دست دادن پنالتی سرزنش نمی کنم، طرفداران از سبک بازی ما لذت بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید