مهدی کیانی: می خواهند کاسه و کوزه ها را سر هواداران سپاهان بشکنند، به پرسپولیس نیم موقعیت گل هم ندادیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهدی کیانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و حتی نیم موقعیت گل نیز به پرسپولیس ندادیم.

مهدی کیانی: می خواهند کاسه و کوزه ها را سر هواداران سپاهان بشکنند، به پرسپولیس نیم موقعیت گل هم ندادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی کیانی پس از تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان در دیدار پرحاشیه هفته بیست وهفتم گفت: این بازی دیدار شش امتیازی بود و برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. ما نیز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و حتی در طول 90 دقیقه نیم موقعیت نیز به تیم فوتبال پرسپولیس ندادیم. اگر در این بازی مقداری باهوش بودیم می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد حواشی این دیدار و تأثیر آن روی مسابقه مطرح نمود: قطعاً این حواشی روی کیفیت مسابقه تأثیرگذار بود. ما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس، استقلال و سپاهان همه تیم های ایرانی هستیم و اصلاً برای ایرانی ها این اتفاقات جالب نیست. این قهرمانی ها می آید و می رود، اما متأسفانه در مسابقه امروز هواداران ما را در وسط ورزشگاه گیر انداخته بودند و از دو طرف به سمت آنها سنگ پرتاب می کردند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: فدراسیون فوتبال باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا خدایی نکرده این اتفاقات باعث مرگ کسی نشود. واقعاً در صورتی که اتفاقی برای کسی بیفتد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

کیانی با رد نقش هواداران سپاهان در درگیری های این مسابقه گفت: اصلاً این حرف ها نیست و عده ای به دنبال این هستند که کاسه و کوزه ها را بر سر هواداران ما بشکنند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6902

به "مهدی کیانی: می خواهند کاسه و کوزه ها را سر هواداران سپاهان بشکنند، به پرسپولیس نیم موقعیت گل هم ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی کیانی: می خواهند کاسه و کوزه ها را سر هواداران سپاهان بشکنند، به پرسپولیس نیم موقعیت گل هم ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید