ملاک انتخاب نماینده ورزشکاران برای مجمع سه گانه چه بوده است؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تنها سه گانه کار اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: از اینکه به عنوان نماینده ورزشکاران مجمع انتخاباتی فدراسیون انتخاب نشده ام، شوکه شدم.

ملاک انتخاب نماینده ورزشکاران برای مجمع سه گانه چه بوده است؟

به گزار ش خبرنگاران، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه 22 اسفند برگزار می گردد و در این مجمع نیز همانند قایقرانی نحوه انتخاب نماینده ورزشکاران گلایه هایی را به همراه داشته به ویژه اینکه نام تنها نماینده سه گانه ایران در بازی های آسیایی برای حضور در مجمع انتخاباتی رد نشد.

بهزاد نوبری پور در تبادل نظر با خبرنگاران درباره ی اینکه نامش در بین نماینده های ورزشکاران مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه نیست، اعلام کرد: از این تصمیم شوکه شدم و نمی دانم چه چیز بگویم. هنوز 7 ماه از بازی های آسیایی نگذشته و عملکرد من در آن رویداد به گفته خود فدراسیون بهترین عملکرد تاریخ ورزش سه گانه بوده است. نمی دانم ملاک چه چیز بوده است. البته به فدراسیون هم اعتراض ننموده ام و شاید صلاح این بوده و شاید رأی مد نظر من با بعضی ها همسو نبوده است.

او ادامه داد: اینکه من بهترین ورزشکار سه گانه بودم و کنار گذاشته شدم باید علت قانع کننده ای داشته باشد و من فقط علت آن را می خواهم بدانم چه چیز بوده است. من نمی دانم مبنای انتخاب ورزشکار چه چیز بوده است. دو نفری که به عنوان نماینده ورزشکاران مرد انتخاب شدند یکی در قهرمانی کشور اول شد اما نماینده دوم در مسابقه قهرمانی کشور دوم شد و عنوان دیگری به دست نیاورد و جزو ورزشکاران سن پایین است و نمی دانم چگونه نماینده ورزشکاران را انتخاب نموده اند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5062

به "ملاک انتخاب نماینده ورزشکاران برای مجمع سه گانه چه بوده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاک انتخاب نماینده ورزشکاران برای مجمع سه گانه چه بوده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید