مقصد عالی برای مسافران انفرادی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اشتباه نکنید ، من عاشق سفر با دیگران هستم - اما گاهی اوقات، احساس می‌کنم که نیاز به سفری عمیق به خودم دارم . سفره‌ای انفرادی همیشه به من این امکان را می‌دهد که مکان‌هایی را انتخاب کنم که من می‌خواهم آن را کشف کنم و واقعا ً آن‌ها را با سرعت خودم ببینم . نه تنها این ، بلکه مجبور نیستم با سر درد فکر کنم وقتی که تمام دوستانم آزاد هستند که با من سفر کنند ، و من مجبور می‌شوم وقتی بروم بیرون بروم و با دوستان جدیدی آشنا شوم . اما به عنوان یک جهانگرد زن ، ملاحظاتی هست که باید انجام دهید .

مقصد عالی برای مسافران انفرادی

در اینجا لیستی از مکان‌های مورد علاقه مسافران زن تنها و برخی از گزینه‌های شناخته‌شده آن‌ها آورده شده‌است :
1. برای ابدی : چیانگ مای ، تایلند
شما نمی‌توانید با تایلند به عنوان یک مسافر منفرد ، خواه مرد یا زن ، اشتباه کنید : امنیت آن ، محکم بودن آن در مسیر توریستی جنوب شرقی آسیا ، و تعداد کافی هم برای کوهنوردان ، معلمان ، تجار ، و چیزهای بیشتری وجود دارد که شما از مردم بخواهید تا با آن‌ها سر و کار داشته باشند .
من توصیه می‌کنم از بانگوک بیرون بروم و به قسمت‌های شمالی کشور بروم . نه تنها سرعت بسیار لذت بخش تر است ، بلکه همچنین متوجه می‌شوید که قیمت‌ها به طور کلی پایین هستند و حتی با وجود اینکه بعضی جاها کمی توریستی هستند ، همه چیز بسیار فرهنگی می‌شود . اگر شما واقعا ً قصد اتصال با مسافران دیگر را دارید ، توصیه می‌کنم در یک سفر جنگلی به آن‌ها ملحق شوید - هیچ چیز دوستی را سریع‌تر از سه روز در بیابان در یک گروه کوچک ایجاد نمی‌کند !
جایگزین : Yangon ، میانمار
اگر شما به دنبال تجربه‌ای مشابه با تایلند باشید با تمام پیاده‌روی جنگل ، معابد بودایی ، و otherworldliness ، اما در مسیر ، میانمار مکانی برای شما است . از آنجا که گردشگری هنوز نسبتا ً در دوران اولیه خود است ، متوجه می‌شوید که خارج از Yangon و Mandalay ، hostels کمی و فاصله کمتری دارند ، اما اغلب هتل‌ها اتاق‌های مجرد ارزانی در اختیار دارند .
همانند تایلند ، شما می‌توانید با مردم در طول treks از Kalaw تا دریاچه گراس یا حوالی Hsipaw ملاقات کنید - یا کاملا ً می‌توانید آن را به تنهایی از Sapa یا مناطق دیگر در جنوب ببینید که تا حدی توریستی هستند . حتی در Bagan ، ناحیه معروف معبد ، همه چیز را از hostels که برای ملاقات با مردم به اتاق‌های خصوصی طراحی شده‌است ، پیدا خواهید کرد . و نیازی نیست نگران ایمنی خود باشید ، مهم نیست کجا هستید : برمه به طور باورنکردنی دوستانه و دوستانه رفتار می‌کند ، و احتمال بیشتری وجود دارد که با کنجکاوی بیشتر از خطر برخورد کنید .
2. برای سفر به ساحل - : نیکاراگوئه
وقتی در نیکاراگویه بودم ، انفجاری رخ داد . کمی کم‌تر از کاستاریکا در همسایگی این کشور است ، اما اگر شما فقط کمی اسپانیایی صحبت کنید ، زمان کافی برای مسافرت در سراسر کشور را دارید . روز خود را با یک صبحانه صمیمانه از تخم‌مرغ تازه ، برنج و لوبیا و میوه تازه آغاز کنید و سپس آماده شوید تا آبشارها ، موج‌سواری و آرامش را در آفتاب تماشا کنید .
این کشور بیشتر و محبوب‌تر از کوهنوردان است ، بنابراین نگران پیدا کردن دوست برای سفر با آن‌ها نیست ، حتی اگر شما به عنوان یک زن واحد سفر کنید - و معمولا ً را که در بخش‌های دیگر آمریکای‌لاتین پیدا خواهید کرد تجربه نمی‌کنید . برای سرپوش گذاشتن بر آن ، من چند غروب را دیدم که تا به حال دیده‌ام هنگامی که در سان خوان دل سور در سن خوان زندگی می‌کردم .
جایگزین : اندونزی
اگرچه موج‌سواری در نیکاراگوئه قلبم را ربوده‌است ، من عاشق سواحل اندونزی هستم ، به خصوص اگر به دنبال ( فوق‌العاده ارزان باشم )! ) فرصت‌های غواصی . با بسیاری از سواحلی که در سراسر این مجمع‌الجزایر پراکنده شده‌اند، شما مطمئنا ً هر چیزی که به دنبالش هستید را پیدا خواهید کرد - چه ماسه‌های دست‌نخورده و دست‌نخورده و یا مکان‌های جشن عمومی .
چیزی که هرگز واقعا ً پیدا نخواهید کرد : سواحل شلوغ و پر سر و صدا و hawkers که هر دو زوج شما را اذیت می‌کنند . و اگر می‌خواهید به دلیلی از سواحل دوری کنید ، می‌توانید به جاکارتا ، جنگل‌های بارانی از راه دور و یا هر چیزی بین آن‌ها ضربه بزنید .
3. برای enthusiast : ایسلند
در حال حاضر به نظر می‌رسد که تمام دوستانم به ایسلند می‌روند . چرا که نه ؟ مناظر به طرز باورنکردنی زیبا هستند ، مردم به طور باورنکردنی دوستانه رفتار می‌کنند ،
و شما می‌توانید پروازهای ارزان از تقریبا ً هر جایی در آمریکا و اروپا پیدا کنید . بخشی از چیزی که آن را برای مسافران زن تنهایی بزرگ می‌سازد این است که به طور مداوم به عنوان یکی از امن‌ترین کشورها در جهان در نظر گرفته می‌شود . برای علاقمندان به فضای باز ، متوجه می‌شوید که مکان‌هایی مانند آبی و سواحل شنی سیاه در Reynisfjara به طور کامل اثیری هستند . و اگر شانس آوردی ، ممکن است شانس دیدن شمالی را هم داشته باشی !
با این حال ، نکته‌ای که باید در مورد ایسلند یادآور شویم این است که این مساله می‌تواند کمی گران‌قیمت باشد - به ویژه به عنوان یک مسافر منفرد . بسیاری از مسافران مشکلی برای ملاقات با دوستان مسافرتی در ریکیاویک ندارند تا هزینه‌های خود را از بین ببرند ، اما اگر شما به دنبال یک تجربه واقعا ً تکی هستید ، این ممکن است مقصد شما نباشد .
جایگزین : اسلوونی
تنها یک ایده مبهم از اینکه اسلوونی بر روی یک نقشه قرار دارد ، زمانی که یک اتوبوس را از مجارستان رزرو کردم - تنها چیزی که می‌دانستم این بود که اتوبوس ارزان بوده و هنوز هم صندلی‌های خالی در دسترس است . پسر مرده بود ! شما ممکن است تصاویری از دریاچه نمادین بلد بلد باشید که اینترنت را دور انداخته باشد، اما این فقط یک تکه از است که شما پیدا می‌کنید .

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 157

به "مقصد عالی برای مسافران انفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد عالی برای مسافران انفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید