مقام آمریکایی: اختلافات حزبی مقابله با کرونا را دشوارتر کرده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت، اگر اختلافات حزبی وجود نداشت، این کشور می توانست به صورت هماهنگ تری به مقابله با ویروس کرونا بپردازد.

مقام آمریکایی: اختلافات حزبی مقابله با کرونا را دشوارتر کرده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنتونی فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت، اختلافات حزبی در این کشور، مبارزه با ویروس کرونا را دشوارتر کرده است.

به نوشته نشریه بیزنس استاندارد، فائوچی روز پنجشنبه در مصاحبه ای گفت: باید چشمانتان را ببندید و گوش هایتان را بگیرید تا بتوانید فکر کنید در جامعه ای پر از تفرقه زندگی نمی کنید.

این مقام ارشد وزارت بهداشت آمریکا گفت: باید این فرض را در نظر بگیرید که اگر این اختلافات وجود نداشت، رویکرد هماهنگ تری [علیه ویروس کرونا] داشتیم.

او با انتقاد از نحوه عملکرد دولت آمریکا در قبال شیوع ویروس کرونا گفت: هنگامی که خودمان را به عنوان یک کشور با دیگر کشورها مقایسه می کنید، فکر نمی کنم بتوانید بگویید کشورمان عالی عمل کرده است. منظورم این است که ابداً عالی عمل نکرده ایم.

فائوچی در مصاجبه دیگری گفت، ایالت هایی که شیوع ویروس کرونا در آن ها تشدید شده است باید بازگشایی کسب وکارها را متوقف کنند و به دنبال ایرادهای موجود در زمینه مقابله با این بیماری بگردند.

هم زمان با شیوع ویروس کرونا در آمریکا، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، نامزدهای دو حزب جمهوری خواه و دموکرات وارد دور جدیدی از منازعات لفظی شده اند.

جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات روز چهارشنبه در یک سخنرانی ویدئویی درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: این فردی که می گوید فرمانده کل قوا است هیچ فرمانی در راستای مبارزه با کووید نمی دهد.

وی پیش تر نیز ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و گفت وی مانند یک توله سگ تحت کنترل رئیس جمهور روسیه قرار گرفته است.

ترامپ نیز روز پنجشنبه ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محبوبش فاکس نیوز گفت: فکر می کنم آن ها او را شستشوی مغزی کرده اند. او نمی داند کجاست. او نمی داند چکار می کند. [اگر او رئیس جمهور شود] کشور ما عذاب خواهد کشید، بازار بورس ما سقوط می کند، اتفاقات بدی می افتد.

رئیس جمهور آمریکا از اغاز شیوع ویروس کرونا در آمریکا، با دستکم دریافت آن و کوچک شمردن عواقب آن موجب شده است این کشور با بیش از 3.1 میلیون مبتلا به این بیماری، به بزرگ ترین مرکز شیوع آن در جهان تبدیل شود.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36166

به "مقام آمریکایی: اختلافات حزبی مقابله با کرونا را دشوارتر کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام آمریکایی: اختلافات حزبی مقابله با کرونا را دشوارتر کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید