مقاله: معرفی بهترین شهرهای استان کبک کانادا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جمعیت شهر کبک حدود 500 هزار نفر است. این شهر به عنوان قدیمی ترین شهر فرانسوی زبان آمریکای شمالی شناخته می گردد. قابل توجه علاقه مندان به تحصیل در کانادا این که نرخ بیکاری در شهر کبک پایین بوده و دارای مالی مستحکم است.

مقاله: معرفی بهترین شهرهای استان کبک کانادا

گاتینه 287 هزار نفر جمعیت دارد و در ساحل شاقتصادی رودخانه اتاوا و نزدیک به رودخانه گاتینو قرار گرفته است. نام شهر هم از همین رودخانه گرفته شده است. مطرح ترین صنعت شهر گاتینه کاغذ و خمیر کاغذ است. پس از آن فراوری مصالح ساختمانی مانند تخته سه لا و کاشی سهم زیادی در اقتصاد این شهر دارند. دانشگاه کبک یک شعبه در این شهر دارد. از مکان های دیدنی شهر گاتینه می توان به موزه تمدن کانادا و پارک استانی گاتینو اشاره نمود.

شهر لاوال حدود 450 هزار نفر جمعیت دارد و در جنوب غربی استان کبک کانادا قرار گرفته است. هزینه های زندگی در این شهر به نسبت دیگر شهرهای کانادا به مقدار قابل توجی کمتر است. تخمین زده می شود زندگی در این شهر 9 درصد ارزان تر از میانگین کل کشور است.

مونترال حدود یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد و دومین شهر عظیم کانادا است. این شهر عظیم ترین شهر استان کبک هم هست. قدمت این شهر به قرن شانزدهم بر می شود. تنها قدم زدن در خیابان های این شهر یک تجربه دوست داشتنی است. این شهر را می توان یک مرکز مهم برای تجارت، صنعت، فناوری، فرهنگ و امور اقتصادی دانست. این شهر از محبوب ترین شهرها برای ایرانی هایی است که به دنبال ویزای تحصیلی کانادا هستند.

منبع مقاله: مقاله: معرفی بهترین شهرهای استان کبک کانادا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35091

به "مقاله: معرفی بهترین شهرهای استان کبک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی بهترین شهرهای استان کبک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید