مشخصات فنی گلکسی M32 فاش شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سامسونگ قرار است به زودی از یک گوشی میان رده رونمایی کند؛ محصولی که تحت عنوان گلکسی M32 شناخته شده و خبرهای زیادی پیرامون آن شنیده بودیم و امروز هم مشخصات فنی آن در بنچمارک گیک بنچ لو رفت.

مشخصات فنی گلکسی M32 فاش شد

گلکسی M32 را باید در واقع مدل مشابه گلکسی A32 اما با نام متفاوت دانست. سامسونگ گوشی های میان رده زیادی از سری A و M دارد که غالبا معینات فنی آن ها با یکدیگر برابر است و اگر هم تفاوتی وجود داشته باشد بیشتر در بخش باتری و تا حدودی هم شکل ظاهری است.

گلکسی M32 هم گویا از این قاعده مستثنی نیست و اشتراکات زیادی با گلکسی A32 دارد. با توجه به لیست بنچمارک گیک بنچ، این گوشی که با شماره مدل SM-M325FV نیز شناخته می گردد از اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود بهره می برد و به 6 گیگابایت حافظه رم و پردازنده ای ساخت مدیاتک با شماره مدل MT6769V/CT مجهز شده. با توجه به شماره مدل این پردازنده، می توان گفت قلب تپنده میان رده جدید سامسونگ، هلیو G80 خواهد بود.

گیک بنچ متأسفانه جز نسخه اندروید، پردازنده و میزان حافظه رم، اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی در اختیارمان قرار نداد اما با در نظر دریافت شایعه هایی که پیش تر پیرامون معینات فنی گلکسی M32 وجود داشت، به نظر می رسد این گوشی به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

گلکسی A32 4G هم تا حدودی از معینات مشابهی بهره می برد. مثلا از همین پردازنده هلیو G80 قدرت می گیرد و از نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. حسگر اثرانگشت هم درون این نمایشگر تعبیه شده و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، منبع تغذیه این مجموعه را تشکیل می دهد که با شارژر 15 واتی شارژ می گردد.

گفته می گردد معینات فنی M32 هم تا حد زیادی شبیه به A32 4G خواهد بود اما به نظر می رسد اولین تفاوت بین آن ها، همان چیزی باشد که در ابتدا هم به آن اشاره شد، یعنی باتری. در رابطه با دوربین این میان رده سامسونگ خبری منتشر نشده اما اگر بخواهیم با توجه به قابلیت های A32 در این رابطه نظر بدهیم باید بگوییم گلکسی جدید احتمالا به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنجش عمق و ماکروی 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

به جز اطلاعات موجود در بنچمارک، سایر اطلاعات در حد یک شایعه بسیار محتمل هستند چون فقط با توجه به قابلیت ها و معینات گلکسی A32 مطرح شده اند. برای معین شدن اطلاعات بیشتر در این زمینه باید مدت زمان کمی را منتظر بمانیم. چون به نظر می رسد به زودی از این محصول رونمایی می گردد، هرچند زمان دقیق آن اعلام نشده.

منبع: GSMArena

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56575

به "مشخصات فنی گلکسی M32 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گلکسی M32 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید