مزایده ساختمان دانشگاه ادیان و مذاهب لغو شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در پی تعامل و تفاهم با بانک ملی ایران، مبنی بر توقف مزایده فروش ساختمان دانشگاه ادیان و مذاهب، روابط عمومی این دانشگاه با صدور بیانیه ای، از لغو مزایده ساختمان این دانشگاه خبرداد.

مزایده ساختمان دانشگاه ادیان و مذاهب لغو شد

به گزارش خبرنگاران، متن این بیانیه به توضیح زیر است: به آگاهی مردم فهیم و جامعه علمی کشور می رساند که در پی تعامل و تفاهم دانشگاه ادیان و مذاهب با بانک ملی ایران، سرپرستی استان قم، درخواست مزایده فروش ساختمان این مرکز دانشگاهی لغو گشت.

فرصت را مغتنم می شماریم و از همه کسانی که با همکاری یا همدلی خود، صندلی مهم و رسالت خطیر دانشگاه ادیان و مذاهب را در سپهر فرهنگی و علمیِ کشور نمایان تر و دو چندان تر کردند، تشکر می کنیم. سپاس ویژه خود را نثار مراجع عظام، فضلای حوزه، استادان دانشگاه، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و استانداری محترم قم تقدیم می کنیم که در این مدت از هیچ لطف و کوششی دریغ نکردند.

دانشگاه ادیان همچون گذشته با انگیزه و توان نو شونده و فزاینده، وظایف علمی و نیز رسالت انسانی و ایمانی خود را در بسط فرهنگ روا داری، تقریب و گفت وگوی دینی و مذهبی، و دفاع عالمانه از مذهب اهل بیت علیهم السلام انجام خواهد داد و بعضی کم لطفی ها و بی مهری ها هرگز مانع ایفای نقش های فرهنگی و دینی اش و خدمت به اسلام و نظام اسلامی، به ویژه در عرصه آرمان های منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی نخواهد شد.

امیدواریم که آنچه بر این دانشگاه رخ داد، هرگز در حق این دانشگاه و هیچ مرکز علمی و فرهنگی دیگری روا نگردد!

انتظار می رود که سکان داران فرهنگ و سیاست، اگر نمی توانند کمک گر مراکزی مانند دانشگاه ادیان و مذاهب با دستاوردهای عظیمش در تربیت هزاران محقق و کارگزار فرهنگی، نشر صدها عنوان کتاب، و میزبانی و برگزاری بیش از صدها نشست و دیدار با حضور اندیشمندان خارجی، بشوند، دست کم، مانعِ آن شوند که این پایگاه های علم و فرهنگ، به خاطر بعضی تنگناهای اقتصادی یا بدهی های اندک بانکی، هتک حیثیت شوند.

خاطرنشان می گردد، ملک محل استقرار دانشگاه ادیان و مذاهب قم به دلیل بدهی های معوقه به بانک ملی، طبق مقررات توسط دادگستری طی اطلاعیه ای به مزایده عمومی گذاشته شده بود که با تفاهم اخیر این مزایده لغو شد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8258

به "مزایده ساختمان دانشگاه ادیان و مذاهب لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایده ساختمان دانشگاه ادیان و مذاهب لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید