ماده ای که برای آسان سوختن گاز تزریق می گردد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل محیط زیست استان تهران بیان کرد: کمیته ویژه ای تشکیل شده و هواشناسی و شهرداری های 22 منطقه و آتش نشانی و ... وارد عمل شده اند.

ماده ای که برای آسان سوختن گاز تزریق می گردد؟

کیومرث کلانتری اضافه کرد: اطلاعات غیرمستندی اعلام شده که هیچ کدام مورد تایید نیست. هواشناسی هرگونه تغییرات جوی را رد نموده است. مدیرکل آب و فاضلاب استان تهران هرگونه آسیب به شبکه فاضلاب در این حد را رد نموده است.

وی توضیح داد: آنالیز های ما تا این لحظه به نتیجه قطعی نرسیده است. همه بخش ها را وارد عمل نموده ایم و کارگروه های مختلف تشکیل شده و به زودی جلسه ای در این موضوع هم خواهیم داشت.

کلانتری ادامه داد: این بو شباهت به ماده ای دارد که شرکت گاز به لوله های گاز تزریق می نمایند و برای آسان سوختن گاز استفاده می گردد اما هنوز مدیرکل شرکت گاز تهران این موضوع را تایید ننموده است.

شهروندان تهرانی در تماس با خبرنگاران از حس شدن بوی نامطبوع در مناطق مختلفی همچون میدان انقلاب، خیابان احمد قصیر، میدان حسن آباد و ... خبر داده اند. گشتهای آتش نشانی تهران در حال آنالیز منشا بوی بد در شهر تهران هستند و نیروهای آتش نشانی و امدادی در تهران تشکیل جلسه مدیریت بحران داده اند. برخی کاربران شبکه های اجتماعی بوی بد منتشر شده را گوگردی توصیف نموده بودند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3540

به "ماده ای که برای آسان سوختن گاز تزریق می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماده ای که برای آسان سوختن گاز تزریق می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید