لیگ NBA، شکست لیکرز در روز درخشش جیمز، وریرز از سد جز گذشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ادامه دیدارهای لیگ NBA تیم لس آنجلس لیکرز با وجود درخشش لبران جیمز از آتلانتا هاوکس مغلوب شد.

لیگ NBA، شکست لیکرز در روز درخشش جیمز، وریرز از سد جز گذشت

به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای صبح امروز (چهار شنبه) لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم لس آنجلس لیکرز با وجود درخشش لبران جیمز و تریپل دابل کردن این بازیکن مقابل میزبان خود آتلانتا هاوکس در سالن استیت فارم تن به شکست داد. جیمز در این بازی 28 امتیاز، 16 پاس گل، 11 ریباند و 3 توپربایی داشت. این پنجمین تریپل دابل جیمز در فصل جاری بود.

در بازی دیگری که در سالن فدکس فوروم شهر ممغیس برگزار گردید، تیم میزبان با اختلاف یک امتیاز از سان آنتونیو اسپرز مغلوب شد. لامارکوس آلدریج 22 امتیاز و 11 ریباند برای اسپرز داشت.

در آخرین بازی امروز که در سالن اوراکل شهر اوکلند برگزار گردید، تیم گلدن استیت وریرز پیروز به شکست میهمان خود یوتا جز شد. کوین دوارنت 28 و استفین کری نیز 24 امتیاز دیگر برای وریرز کسب کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به توضیح زیر است:

لس آنجلس لیکرز 113 - آتلانتا 117اورلاندو 118 - نیواورلینز 88بوستون 112 - فیلادلفیا 109سان آنتونیو 108 - ممفیس 107 یوتا 108 - گلدن استیت 115

در خاتمه بازی های امروز، میلواکی باکس با 42 پیروزی و 14 شکست در صدر کنفرانس شرق و گلدن استیت نیز با 41 پیروزی و 15 شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند. لیکرز تیم دهم کنفرانس غرب است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4522

به "لیگ NBA، شکست لیکرز در روز درخشش جیمز، وریرز از سد جز گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، شکست لیکرز در روز درخشش جیمز، وریرز از سد جز گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید