عادل مجللی تنها نماینده بزرگسال در قهرمانی دنیا کانو، خط قرمز فدراسیون روی نام بقیه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ورزشکاران رده بزرگسال کانو برای مسابقات جهانی دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نمی شوند و عادل مجللی تنها ورزشکار این رده سنی خواهد بود.

عادل مجللی تنها نماینده بزرگسال در قهرمانی دنیا کانو، خط قرمز فدراسیون روی نام بقیه

به گزارش خبرنگاران، مرحله جدید تیم ملی قایقرانی آب های آرام برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا مجارستان از اول تیرماه شروع شده است. در بخش کانو و در رده بزرگسالان تنها عادل مجللی به اردوی تیم ملی دعوت شده چراکه نتایج تست انتخابی تیم ملی سایر مدعیان تیم ملی بزرگسالان رضایت بخش نبوده است. کمیته فنی هم قرار است هفته جاری تشکیل جلسه بدهد و نتایج ضعیف کانو را مورد آنالیز قرار دهد.

البته نکته مهم دیگر این است که ورزشکاران بزرگسال برای مسابقات دنیای مجارستان دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نمی شوند و مجللی تنها نماینده رده بزرگسال است و پس از مسابقات دنیای باید دید فدراسیون چه تصمیمی می گیرد.

در تست انتخابی تیم ملی کانو، محمد نبی رضایی ورزشکار رده زیر 23 سال تیم ملی پیروز شد در کانوی تک نفره هزار متر بالاتر از نفرات رده بزرگسالان قرار بگیرد که این مسئله انتقاداتی را نسبت به عملکرد ورزشکاران رده بزرگسال به همراه داشت و همین مسئله هم باعث شد که در رده بزرگسالان تنها عادل مجللی که رشته تخصصی اش 200 متر است، به اردو دعوت گردد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9092

به "عادل مجللی تنها نماینده بزرگسال در قهرمانی دنیا کانو، خط قرمز فدراسیون روی نام بقیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادل مجللی تنها نماینده بزرگسال در قهرمانی دنیا کانو، خط قرمز فدراسیون روی نام بقیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید