صدور حکم بازداشت بازیکن لیگ دسته اول انگلیس پس از خودداری از حضور در دادگاه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از بازیکنان شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال انگلیس با خودداری از شرکت در مراسم محاکمه اش، خود را به دردسر انداخت.

صدور حکم بازداشت بازیکن لیگ دسته اول انگلیس پس از خودداری از حضور در دادگاه

به گزارش خبرنگاران ، شبکه BBC انگلیس خاطرنشان کرد که یک دادگاه برای فرناندو فروستیری، بازیکن سابق تیم فوتبال زیر 21 ساله های ایتالیا که برای تیم شفیلد ونزدی در دسته اول فوتبال جزیره توپ می زند، قرار بازداشت صادر شده است.

دلیل این اتفاق، خودداری این مهاجم ایتالیایی 28 ساله از شرکت در مراسم محاکمه اش در دادگاه مانسفیلد ماجیستریت به اتهام به کار بردن الفاظ و رفتار تهدید آمیز و اهانت های نژادپرستانه بوده است.

تخلف منتسب به فروستیری، پس از بازی دوستانه اردوی پیش فصل تیم شفیلدونزدی مقابل مانسفیلد در روز 24 ماه جولای سال 2018 رخ داد زمانی که او در سرانجام مصاف با مانسفیلد با تعدادی از بازیکنان حریف درگیر شد و با الفاظ نژادپرستانه با آنها توهین کرد. که به خاطر آن او سه بازی محروم و 25 هزار پوند جریمه نقدی شد. فروستیری متولد آرژانتین است اما در رده های سنی مختلف برای ایتالیا بازی نموده و سابقه بازی در تیم هایی مانند جنوا، اودینزهو امپولی را هم دارد. او سال 2013 راهی واتفورد شد و دو سال بعد هم به تیم شفیلدونزدی ملحق شد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3463

به "صدور حکم بازداشت بازیکن لیگ دسته اول انگلیس پس از خودداری از حضور در دادگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور حکم بازداشت بازیکن لیگ دسته اول انگلیس پس از خودداری از حضور در دادگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید