داربی شیرازی ها در حافظیه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال امروز (سه شنبه) و فردا پیگری می گردد و در مهم ترین بازی قشقایی شیراز و فجر سپاسی به مصاف یکدیگر می روند.

داربی شیرازی ها در حافظیه

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال با برگزاری سه بازی شروع خواهد شد که در مهم ترین بازی، قشقایی شیراز با فجر سپاسی شیراز دیدار خواهد نمود.

این بازی که به نوعی داربی شیراز تلقی می گردد، از حساسیت بالای برخوردار است. فجر سپاسی با کسب 23 امتیاز تا این جای کار، 5 امتیاز از حریف خود عقب تر است و این بازی می تواند فرصتی باشد تا شاگردان مهابادی با این پیروزی بتوانند موقتاً یک پله در جدول رقابت های لیگ یک صعود نمایند. از طرفی دیگر تیم قشقایی شیراز با 28 امتیاز در رده هفتم رقابت های لیگ یک جای دارند و کسب سه امتیاز این مسابقه می تواند قشقایی شیراز را به کورس نیمه بالای جدول نزدیک کند. بازی قبلی این دو تیم در نیم فصل اول این رقابت ها با فزونی یک بر صفر قشقایی شیراز به سرانجام رسیده و باید دید شاگردان فروردین این بار در خانه خود می توانند پیروزی خود را تکرار نمایند یا خیر.

در بازی مهم دیگر امروز ملوان بندر انزلی به مصاف پرسپولیس پاکدشت می رود. ملوان و شاگردان محمد احمدزاده که با 18 امتیاز سیزدهم جای دارد، در این بازی خانگی امیدوار است تا با کسب امتیاز، شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. در مقابل پرسپولیس پاکدشت و شاگردان محمود فکری، بعد از چند هفته توقف بالاخره در هفته گذشته مقابل خونه به خونه بابل به پیروزی رسید و صندلی خود را با 36 امتیاز در رتبه دوم مستحکم کرد. تقابل قبلی این دو تیم در نیم فصل اول با تساوی یک بر یک به سرانجام رسیده و باید دید در استادیوم تختی انزلی چه پیش خواهد آمد.

برنامه هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک به توضیح زیر است:

ملوان - سرخپوشان پاکدشت ساعت 14:00

قشقایی شیراز - فجر سپاسی ساعت 14:00

خونه به خونه - شهرداری تبریز ساعت 14:00

چهارشنبه 24 بهمن 1397

آلومینیوم اراک - گل ریحان البرز ساعت 14:00

نود ارومیه - مس کرمان ساعت 14:00

کارون اروند خرمشهر- بادران تهران ساعت 14:00

شاهین شهرداری بوشهر- شهرداری ماهشهر ساعت 14:00

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4481

به "داربی شیرازی ها در حافظیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داربی شیرازی ها در حافظیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید