خطری که از بیخ گوش بیرانوند گذشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پرسپولیس در دیدار حساس مقابل تراکتور در تبریز با یک گل شکست خورد تا اوضاعش در همین ابتدای فصل به خطر بیفتد آن هم در حالی که باید در هفته چهارم دربی را برگزار کند!

خطری که از بیخ گوش بیرانوند گذشت

به گزارش، اوضاع، اما می توانست برای شاگردان کالدرون خیلی وخیم تر شود، چراکه علیرضا بیرانوند در جریان بازی رفتاری داشت که بابت آن یک اخطار از داور گرفت. با این حال برخی می گویند این اخطار کافی نبود و او به خاطر حرکت غیرورزشی (کوبیدن توپ به زمین و با سر به بازیکن حریف ضربه زدن) باید هم از بازی اخراج و هم با محرومیت روبرو می شد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با سه جلسه محرومیت تعلیقی روبرو است و با اولین تخلف باید سه جلسه محرومیت را سپری کند و اگر این اتفاق در بازی با تراکتور رخ می داد او یکی از غایبان دربی بود. حرکت بیرانوند، اما مستحق اخراج و محرومیت بود؟

در این خصوص سراغ نوید مظفری، کارشناس باسابقه داوری رفتیم که به فرهیختگان گفت: به نظر من داور تصمیم درستی گرفت، چراکه حرکت بیرانوند عکس العمل وی به رفتار بازیکن حریف بود در غیر این صورت حتی می توانست کارت قرمز بگیرد، اما در این صحنه اخطار کافی بود.

از او پرسیدیم این صحنه می تواند باعث شود کمیته انضباطی تصمیم جداگانه ای درخصوص بیرانوند بگیرد و محرومیت تلعیقی او را به جریان بیندازد و اینکه آیا مشابه چنین صحنه هایی در کشوری مثل آلمان با جرایم جداگانه فدراسیون روبرو می شود، گفت: من صلاحیت این را ندارم که درخصوص محروم شدن یا نشدن بازیکنان توسط کمیته انضباطی صحبت کنم. درباره بحث محرومیت در فوتبال آلمان نیز باید تاکید کنم این گونه نیست که بعد از یک صحنه به سرعت حکمی صادر شود. بررسی های زیادی صورت می گیرد و افراد مختلفی دعوت می شوند تا درخصوص اتفاق رخ داده صحبت کنند.

با توجه به اظهارات مظفری و تایید اخطار بیرانوند احتمالا خبری از به جریان افتادن محرومیت تعلیقی وی نخواهد بود، اما بازی پرسپولیس مقابل تراکتور نشان داد گلر قرمز ها این پتانسیل را دارد که در بازی های آینده کاری کند که سه جلسه محرومیتش به جریان بیفتد.

منبع:فرهیختگان

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13437

به "خطری که از بیخ گوش بیرانوند گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطری که از بیخ گوش بیرانوند گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید