حوزه فناوری و اطلاعات یزد به خلق ظرفیت های جدید اشتغال بپردازد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی طالبی در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با محوریت فناوری اطلاعات برگزار گردید، گفت: یزد ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه دارد اما باید بتوانیم از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم.

حوزه فناوری و اطلاعات یزد به خلق ظرفیت های جدید اشتغال بپردازد

وی بیان نمود: استان یزد هم به لحاظ بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و هم موارد دیگر از جمله دانش فناوری اطلاعات، زیرساخت و ... دارای ظرفیت های خوبی است اما باید از همه اینها در کنار هم به درستی استفاده گردد تا به نتیجه مطلوب و دلخواه برسیم.

سرپرست استانداری یزد اعلام کرد: خوشبختانه در استان یزد در کنار همه ظرفیت های موجود، یک تیم هماهنگ، جوان و با انگیزه داریم که حوزه فناوری و اطلاعات را به خوبی اداره نموده اند.

طالبی مطرح نمود: اگر این تیم در کنار بخش خصوصی قرار گیرد، آنگاه خواهیم توانست اقدامات ارزشمندی در استان در حوزه فناوری و اطلاعات انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای ارائه شده، عمده بیکاران استان یزد را، افراد تحصیلنموده تشکیل می دهند، بیان نمود: به طور قطع اگر بتوان در حوزه فناوری و اطلاعات اقدامات بزرگتری انجام داد، می توان بحث بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را نیز حل کرد.

طالبی تاکید نمود: حوزه فناوری اطلاعات باید بتواند علاوه بر کارها و مسئولیت های معین شده خود، در حوزه ایجاد اشتغال نیز اقدامات موثری انجام دهد.

سرپرست استانداری یزد، بر لزوم بهره گیری از تجربیات سایر استان ها در این زمینه تاکید نمود و بیان داشت: در برخی استان ها اتفاقات خوبی رقم خورده که می تواند برای استان یزد نیز الگو باشد.

طالبی اعلام کرد: بعضی از حمایت ها در سایر استان ها از حوزه فناوری بسیار حائز اهمیت و سبب رشد و پیشرفت آنها شده و این آمادگی در بین مسئولان استان وجود دارد که مطابق ظرفیت هایی که در یزد وجود دارد، از حوزه فناوری و اطلاعات حمایت کامل داشته باشند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2900

به "حوزه فناوری و اطلاعات یزد به خلق ظرفیت های جدید اشتغال بپردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه فناوری و اطلاعات یزد به خلق ظرفیت های جدید اشتغال بپردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید