حضور دوباره دانیل استیل در بین پرفروش ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در فهرست منتشرشده از پرفروش های داستانی نیویورک تایمز در هفته دوم جولای، نام آثار جدیدی از دانیل استیل و برد تور به چشم می خورد.

حضور دوباره دانیل استیل در بین پرفروش ها

به گزارش ایسنا، رمان تابستان سال 1969 نوشته الین هیلدر برند تنها برای یک هفته توانست صندلی اول پرفروش های داستانی را حفظ کند و جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند اثر دلیا اونز بار دیگر در صدر فهرست پرفروش های داستانی نشست.

درحالی که رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند در چهل و دومین هفته حضور خود همچنان در صندلی اول به چشم می خورد، رمان عکس العمل شدید نوشته برد تور نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال رتبه دوم این فهرست را به خود اختصاص داده است. از رمان جدید برد تور به عنوان یکی از برترین آثار هیجان انگیز این نویسنده یاد شده است.

در رتبه سوم این لیست اما رمان تابستان سال 1969 نوشته الین هیلدر برند قرار گرفته است. این رمان که پیش تر در صندلی اول قرار گرفته بود در هفته دوم حضور خود در لیست پرفروش ها به سر می برد. هیلدر برند در این رمان داستان چهار خواهر و برادر را که زندگی شان برای همیشه در تعطیلات تابستان سال 1969 تغییر می نماید روایت می نماید.

در رتبه چهارم این لیست نیز نام دانیل استیل نویسنده پرفروش و پرکار با اثری جدید به چشم می خورد. استیل پیش تر در امسال با رمان توفیق اجباری در بین پنج رمان پرفروش هفتگی نیویورک تایمز قرار گرفته بود. رمان قسمت اشیای گمشده اثر جدید این نویسنده آکنده از عشق، مادرانگی و خانواده است که در هفته اول حضورش در رتبه چهارم لیست قرار گرفته است.

دانیل استیل 71 ساله هرساله حدود هفت کتاب مختلف عرضه می نماید و همیشه به عنوان یکی از پرکارترین نویسندگان دنیا محسوب می گردد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9569

به "حضور دوباره دانیل استیل در بین پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره دانیل استیل در بین پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید