حسام: پس از سال ها پیشکسوتان در کنار هم قرار دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشکسوت دوومیدانی کشورمان گفت: کمیته ملی المپیک پیشکسوتان تمام رشته ها را دعوت می نماید و ما کنار هم هستیم، در این مورد باید از رنگرز سپاسگزاری کنم.

حسام: پس از سال ها پیشکسوتان در کنار هم قرار دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سلمان حسام، پیشکسوت دوومیدانی کشورمان در مورد احداث موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: احداث موزه خیلی عالی و خوب است. از زمانی که صالحی امیری در کمیته ملی المپیک حضور یافته کسانی مانند رنگرز وارد کار شدند. او سبک وزن است ولی قهرمان با اخلاقی است و این یک نوید خوب برای پیشکسوتان است.

وی در ادامه اضافه کرد: در این 50 تا 60 سال این حمایت ها را ندیدیم. ما قبلا در مساجد و امجدیه و ... همدیگر را می دیدیم اما الان در مراسم های تجلیل رو در رو و در کنار هم هستیم. کمیته ملی المپیک پیشکسوتان تمام رشته ها را دعوت می نماید و ما کنار هم هستیم. در این مورد باید از رنگرز سپاسگزاری کنم.

حسام تاکید نمود: دکتر ابطحی در صندوق حمایت از پیشکسوتان هم کاری نموده کارستان و پیشکسوتان را به هم نزدیک نموده است.

پیشکسوت ورزش کشورمان یادآور شد: این افراد ورزش را دوست دارند و باعث می گردد وقتی جوانان توجه، عزت و احترام به پیشکسوتان را می بینند، انگیزه بگیرند. آنها ستاره ها را جمع می نمایند و از آنها برای جامعه و جوانان الگو می گیرند.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21224

به "حسام: پس از سال ها پیشکسوتان در کنار هم قرار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسام: پس از سال ها پیشکسوتان در کنار هم قرار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید