تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکای لاتین به بیش از 8 میلیون نفر رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آمارهای جدید نشان می دهد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای آمریکای لاتین تا روز پنجشنبه به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکای لاتین به بیش از 8 میلیون نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمارهای جدید رویترز حاکی است آمریکای لاتین آلوده ترین منطقه جهان به ویروس کرونا است ولی در عین حال سرعت شیوع این ویروس در برخی کشورهای منطقه کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش طی هفته گذشته میانگین روزانه ابتلا به ویروس کرونا تا روز چهارشنبه به 67173 نفر رسیده است، این رقم در هفته قبل از آن به 80512 نفر رسیده بود.

برزیل که آلوده ترین کشور آمریکای لاتین به ویروس کرونا است، هم اکنون بیش از 4.2 میلیون نفر مبتلا به این ویروس دارد و بیش از 128 هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند. مقام های برزیل از کاهش فرایند ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داده اند. روز پنجشنبه 40557 مورد جدید ابتلا به کرونا در برزیل گزارش شده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پرو کلمبیا و مکزیک نیز با کاهش روبرو شده است.

مکزیک گزارش داده است که روز پنجشنبه 4857 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا مشاهده شده و 554 نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده اند. تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در مکزیک به 652364 نفر و تعداد فوتی ها نیز به 69649 نفر رسیده است.

تا به امروز بیش از 900 هزار نفر در سراسر جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند. آمریکا، برزیل، هند، مکزیک بیشترین آمار فوتی های جهان را ثبت کرده اند.

رهبران آمریکای لاتین برای مقابله با تبعات اقتصادی بحران شیوع ویروس کرونا با چالش های جدی روبرو شده اند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40481

به "تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکای لاتین به بیش از 8 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکای لاتین به بیش از 8 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید