با موافقت نمایندگان؛ بازرسان دولت نحوه استفاده از کالا و خدمات داخلی در طرح های دولتی را نظارت می نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نمایندگان مجلس بازرسان دولت را مکلف به نظارت بر نحوه استفاده از کالا و خدمات داخلی در طرح هایی که از اعتبارات و تسهیلات ارزی تأمین می گردد، کردند.

با موافقت نمایندگان؛ بازرسان دولت نحوه استفاده از کالا و خدمات داخلی در طرح های دولتی را نظارت می نمایند

به گزارش ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 16 دی) مجلس شورای اسلامی اسلامی و در جریان آنالیز طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، با ماده (21) این طرح با 143 رأی موافق، 20 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 225 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده (21) آمده به منظور نظارت مستمر بر اجرای این قانون:

الف- بازرس یا بازرسان شرکت های موضوع ماده (2) این قانون مکلفند ضمن بازرسی بر نحوه اجرای کلیه قوانین و مقررات به طور خاص، جداگانه گزارش عملکرد مواد (3)، (4)، (5)، (7)، (17) و (18) این قانون را در طرح هایی که از منابع داخلی شرکت و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای (طرح های عمرانی) و طرح هایی که از اعتبارات و تسهیلات ارزی تأمین می گردد، به مجامع عمومی ارائه نمایند.

ب- دستگاه های موضوع ماده (2) این قانون مکلفند گزارش عملکرد مواد (3)، (4)، (5)، (7)، (17) و (18) را با تأیید بالاترین مقام مسئول دستگاه مرکزی، هر سه ماه به هیأت نظارت این قانون ارائه نمایند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3612

به "با موافقت نمایندگان؛ بازرسان دولت نحوه استفاده از کالا و خدمات داخلی در طرح های دولتی را نظارت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با موافقت نمایندگان؛ بازرسان دولت نحوه استفاده از کالا و خدمات داخلی در طرح های دولتی را نظارت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید