بانک اطلاعات مهارت آموزی استان سمنان تدوین می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، فاطمه منصوری بعدازظهر سه شنبه در نشست شورای مهارت آموزی مهدی شهر به میزبانی فرمانداری و با موضوع اشتغال زایی ضمن اشاره به تدوین سند جامع مهارت آموزی در استان، تأکید کرد: یکی از بخش های مهم این سند، ایجاد بانک اطلاعات مهارت آموزی است که می تواند امکان مطالعه جامعه آماری و همچنین برنامه ریزی برای مسئولان را درزمینهٔ اشتغال فراهم کند.

بانک اطلاعات مهارت آموزی استان سمنان تدوین می گردد

وی اضافه نمود: ویژگی و مزیت سند جامع مهارت آموزی استان سمنان در کنار هم قرار دادن ظرفیت های شهرستان های هشت گانه برای رسیدن به یک نقشه راه درزمینهٔ کارآفرینی و برطرف نیازهای جامعه هدف است.

مدیرکل آموزش های فنی وحرفه ای استان سمنان خواهان همراهی همه دستگاه های اجرایی، آموزش عالی، خدماتی، فرهنگی و ... در تدوین سند مهارت آموزی استان شد و گفت: شاخه های ظرفیت دار مهارت آموزی و اشتغال زایی باید به یاری نهادهایی مانند دانشگاه ها، شناسایی، احصاء و فعال شوند.

منصوری در خاتمه اجرای طرح هر جوان استان سمنانی یک مهارت را هدف اداره کل فنی و حرفه ای دانست و تاکید نمود: تجمیع دوره های آموزش مهارتی و افزایش تنوع و کارآمدی در سبد آموزشی و دوره های مهارتی، سیاست اصلی دولت در رسیدن به این هدف است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1140

به "بانک اطلاعات مهارت آموزی استان سمنان تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک اطلاعات مهارت آموزی استان سمنان تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید