بازی Firewatch دو هفته دیگر روی سوییچ عرضه می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بازی معروف فایرواچ (Firewatch) قرار است به زودی روی کنسول هیبریدی نینتندو هم قابل بازی باشد. استودیوی بازی سازی Campo Santo خبر داده است که تا دو سه هفته آینده می توانیم بازی Firewatch را روی نینتندو سوییچ بازی کنیم. در قالب یک توییت، سازندگان Firewatch اعلام نموده اند که در روز 17 دسامبر (26 آذر) می توانیم بازی اخیر آن ها را به صورت دیجیتالی از تمام فروشگاه های مختلف نینتندو تهیه کنیم.

بازی Firewatch دو هفته دیگر روی سوییچ عرضه می گردد

بازی Firewatch در ماه فوریه سال 2016 بود که برای اولین بار روی کامپیوتر عرضه شد. این بازی ماجراجویی اول شخص، بیشتر به خاطر قصه شگفت انگیزی که تعریف می نماید مورد توجه نهاده شد؛ قصه ای که در سرانجام سال 2016 از نشریات و منتقدان مختلفی جوایز زیادی دریافت کرد. بازی Firewatch چند ماه بعد از عرضه روی کامپیوتر، روی ایکس باکس وان و سپس روی پلی استیشن 4 هم عرضه شد.

سازندگان Firewatch بهار سال جاری گفته بودند که مشغول بهینه سازی بازی شان از نظر فنی هستند تا بتوانند آن را روی کنسول نینتندو سوییچ هم اجرا نمایند. به لطف نسخه سوییچ، بازی از نظر فنی بسیار پیشرفت نموده و این پیشرفت، در نسخه های دیگر هم اعمال خواهد شد؛ یعنی در قالب یک آپدیت شاهد اجرای بهتر نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس هم خواهیم بود.

استودیوی بازی سازی Campo Santo در رویداد The Game Awards 2017 از بازی بعدی شان به اسم In the Valley of the Gods رونمایی کرد. این بازی در سال 2019 عرضه خواهد شد.

منبع: Eurogamer

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2849

به "بازی Firewatch دو هفته دیگر روی سوییچ عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Firewatch دو هفته دیگر روی سوییچ عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید