اکوماراتن جنگل ابر سال آینده در سطح بین الملل برگزار گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، پائولو بارگینی امروز شنبه 10 شهریور 97 با اشاره به اینکه همواره برگزاری رویدادها در نخستین بار با نواقصی روبرو است، اضافه کرد: با این حال استان سمنان به خوبی توانست میزبانی اولین اکوماراتن جنگل را انجام دهد و تا سال آینده نیز می تواند رویدادی در سطح استانداردهای بین المللی برگزار کند.

اکوماراتن جنگل ابر سال آینده در سطح بین الملل برگزار گردد

مدیر برنامه ریزی ابر ماراتن بین المللی راه ابریشم ایران (لوت) از حضور و استقبال چشمگیر دونده های ایرانی به ویژه جوانان و بانوان در اکوماراتن جنگل ابراز خرسندی کرد و گفت: به رغم اینکه این نوع ماراتن هنوز در ایران جا نیفتاده اما با استقبال زیادی روبرو گردیده و این موضوع بسیار مهم و قابل توجه است.

این دونده مطرح بین المللی و قهرمان ماراتن های قطب جنوب و شمال که برای اولین بار از استان سمنان بازدید می نماید، اضافه کرد: جنگل ابر بسیار زیبا است و مسیر انتخاب گردیده برای مسابقه در نوع خود جذاب و بی نظیر بود.

مدیر آکادمی ورلد رانینگ، برگزاری اکوماراتن جنگل ابر را شروعی بزرگ و مهم برای اجرای این نوع رقابتها در ایران دانست و گفت: انتخاب مسیر در جنگل ابر، تعداد زیاد شرکت کنندگان و شاد بودن آنها از نکات مثبت و قوت این رویداد بود.

بارگینی با تاکید بر اینکه برگزاری این رویدادها در نمایش دادن چهره متفاوتی از ایران موثر هستند، اضافه کرد: سه روز پیش در تلویزیون ایتالیا بیان کردم که چهره ایران از آنچه توسط رسانه های خارجی نشان داده می گردد، متفاوت است.

او گفت: مردم ایران بسیار با شخصیت و مودب هستند، ایران کشوری بزرگ و یکی از کشورهای مهم دنیا است.

مدیر آکادمی ورلد رانینگ که برای مشاهده و ارزیابی برگزاری اکوماراتن جنگل در استان سمنان حضور داشت، گفت: برای چهارمین بار است که به ایران می آیم و ایران و مردم ایران را دوست دارم.

مدیر برنامه ریزی ابر ماراتن بین المللی راه ابریشم ایران (لوت) اضافه کرد: قرار است سومین ابر ماراتن بین المللی کویر در کویر لوت برگزار گردد و این ماراتن از زیباترین رقابتهای مارتن در دنیا است.

دونده مطرح بین المللی گفت: پس از بازگشت به کشور خود(ایتالیا) به عنوان سفیر ایران در کشورش عمل نموده و چهره واقعی ایران را نشان خواهد داد.

اولین اکوماراتن جنگل کشور، هشتم شهریور ماه با حضور 100 دونده ملی و بین المللی و 15 دوچرخه سوار در جنگل ابر شاهرود برگزار گردید.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 568

به "اکوماراتن جنگل ابر سال آینده در سطح بین الملل برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکوماراتن جنگل ابر سال آینده در سطح بین الملل برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید